کد خبر: ۱۲۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۷

صدا وسیمای فارس میزبان همایش تبیین سیاست های رسانه ملی در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: اولین همایش تخصصی تبیین سیاست ها و اقدامات مراکز در باره بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به میزبانی صدا وسیمای مرکز فارس برگزار می شود.
به گزارش شیرازه، سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس اعلام کرد: اولین همایش تخصصی تبیین سیاست ها و اقدامات مراکز در باره بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی روزهای جمعه و شنبه 29 و 30 تیرماه به میزبانی صدا وسیمای مرکز فارس برگزار می شود.

مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: نشست تخصصی سیما و شبکه شما، نشست تخصصی صدا، نشست تخصصی خبر و نشست تخصصی فضای مجازی از جمله برنامه های این کارگروه تخصصی است.

سهرابی به تشریح نشست های عمومی و تخصصی این کارگاه دو روزه پرداخت و گفت: در نشست عمومی به بیان سیاست ها، اهداف و راهبردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخته می شود و مدیریت پیام و برنامه سازی در رسانه مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: در نشست تخصصی که با حضور حوزه های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی مراکزجنوب کشور، برگزار می شود طرح ها وسیاست های کلی قابل اجرا در مراکز صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل صدا وسیمای فارس نشست با جبهه فرهنگی استان را از دیگر برنامه های نشست بیان کرد و گفت: در این کارگاه دو روزه جلسه ای با فعالان جبهه فرهنگی استان فارس برگزار می شود و آقای فاطمی رئیس سیمای استانها با فعالان فرهنگی این جبهه دیدار و گفتگو می کند. گفتنی است در این گردهمایی دو روزه شاهد رونمایی از رژی پخش سیما، رونمایی از گرافیک جدید شبکه فارس و دکور جدید خبر سیما خواهیم بود ودوره آزمایشی این طرح ها آغاز خواهد شد.
نظرات بینندگان