کد خبر: ۱۲۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۷

برپایی هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در شیراز

هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو با حضور جمعی از مسئولین استانی و خودروسازان برتر کشور و در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس شروع به کار کرد.
به گزارش شیرازه، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: صنعت خودرو به عنوان یک صنعت تأثیرگذار در اقتصاد کشور می‌تواند در صورت حمایت موجب رونق صنایع بزرگ و کوچک مختلفی از جمله فولاد، پتروشیمی، لاستیک، آلومینیوم، شیشه، نساجی، رنگ و غیره شود و همچنین در صورت ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت فعالیت های تولیدی و تسهیل تجارت داخلی و خارجی با جذب سرمایه گذاری بالا، قابلیت اشتغال‌زایی قابل توجهی توسط فعال سازی زنجیره های تولیدی خود دارد.
 سید محمود موسوی از حضور فعالان برتر این حوزه در چهار سالن سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا و فضای باز نمایشگاهی خبر داد و افزود شرکت خودروسازی سایپا در این نمایشگاه برای اولین بار در کشور محصول جدیدی با موتور ملی، طراحی ملی، پلت فرم داخلی که توسط طراحان و مهندسان ایرانی طراحی و تولید شده است رونمایی خواهد نمود.

موسوی مشارکت کنندگان این نمایشگاه را شرکت ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، گروه سایپا، سایپا یدک، سایپا سیتروئن، سایپا دیزل، زامیاد، پارس خودرو، چانگان، کارمانیا، مدیران خودرو، گروه بهمن، بهمن دیزل، بهمن موتور، سیبا موتور، بهمن لیزینگ، کویر موتور و امداد خودرو برشمرد .

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و برخی از مشکلات موجود در حوزه این صنعت و حتی لغو شدن بعضی از نمایشگاه های خودرو در دیگر سایت های نمایشگاهی کشور شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اندیشیدن تمهیدات ویژه و استفاده از حداکثر امکانات و ارتباطات و با تلاش فراوان هفدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی خودرو را برگزار خواهد نمود.

موسوی افزود: تمامی علاقه‌مندان و متخصصان و عموم بازدیدکنندگان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه مورخ ۲۹ تیر ۱۳۹۷ به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه نمایند.
برچسب ها: خودرو ، نمایشگاه ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان