کد خبر: ۱۲۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۷
با پيگيري راهداري و حمل و نقل جاده اي صورت مي گيرد؛

لاستيک و روغن با قيمت مصوب بين رانندگان توزيع می‌شود

سیاهپور گفت: رانندگان می‌توانند به عاملين مجاز معرفي شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و لاستيك را با قيمت هاي مصوب خريداري نمايند.

به گزارش شیرازه، مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان فارس گفت: در پي اعلام توزيع منصفانه لاستيك و جلوگيري از افزايش قيمت آن در فارس، توزيع لاستيك با قيمت مصوب ستاد تنظيم بازار ابلاغ شده به كانون انجمن هاي صنفي آغاز گرديده و مالكان خودروهاي سنگين برون شهري مي تواند با مراجعه به انجمن هاي رانندگي مرتبط و تكميل فرم و تاييد كانون با حواله خريد از عامل فروش با قيمت مصوب ستاد تنظيم بازار لاستيك خود را دريافت نمايند.

عليرضا سياهپور گفت: تا پايان روز 27تيرماه حواله 1070 حلقه لاستيك صادر شده و رانندگان عزيز جهت تحويل لاستيك به عاملين مجاز معرفي شده از سازمان صنعت ، معدن و تجارت مراجعه و لاستيك را با قيمت هاي مصوب خريداري نمايند.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس در خصوص اقلام لاستيك هاي توزيعي تصريح كرد: لاستيك ها از برندBlacklion، پيروزي و دنا است و هيچ گونه نگراني در خصوص عرضه لاستيك و روغن وسايل نقليه سنگين و نيمه سنگين اعم از باري و مسافري براي رانندگان و مالكان اين بخش وجود ندارد.

وي تأكيد كرد: با پيگيري انجمن صنفي روغن موتور با كيفيت و حدود 30 درصد زير قيمت بازار توسط انجمن صنفي رانندگان در پايانه بار شيراز به رانندگان محترم عرضه مي گردد و اين موضوع با استقبال رانندگان مواجه و سبب احساس رضايتمندي در بين رانندگان شده است.

سياهپور همچنين افزود: اداره كل راهداري و حمل و نقل جاد هاي استان فارس آمادگي كامل دارد نسبت به رسيدگي مؤثر به مطالبات رانندگان و پاسخگويي به مشكلات آنها اقدام نمايد و رفع مسائل آنها را خارج از نوبت رسيدگي مي كند.

وی افزود: برنامه ریزی در راستای استفاده از تولیدات داخلی(به خصوص کارخانه دنا) در تولید و جبران کمبود لاستیک در سطح استان، برنامه ریزی در راستای توزیع لاستیک به مالکین ناوگان باری توسط نمایندگان فروش تنها از طریق حواله های صادره توسط این اداره کل (یک هفته اول آغاز هر پارت) و به قیمت مصوب توسط سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کنندهو ... از جمله اقدامات این اداره کل در این بخش است.


نظرات بینندگان