کد خبر: ۱۲۳۷۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۳۰ تير ۱۳۹۷

بیمارستان 320 تخت خوابی تامین اجتماعی شیراز برای دومین بار کلنگ زنی می‌شود!

قرار است بیمارستان تامین اجتماعی شیراز در فضایی به وسعت 70 هزار متر مربع در بولوار حسینی‌الهاشمی با سرمایه گذاری شرکت " طرح و اجرا خانه سازی ایران" ساخته شود.
بیمارستان 320 تخت خوابی تامین اجتماعی شیراز برای دومین بار کلنگ زنی می‌شود!
به گزارش شیرازه، صبح امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجددا بیمارستان 320 تخت خوابی تامین اجتماعی شیراز در بزرگراه حسینی الهاشمی کلنگ زنی خواهد شد. 

به گفته امیری مديركل درمان تامين اجتماعي استان فارس بيمارستان 320 تخت‌خوابي شيراز يكي از مصوبات هيئت دولت در سال 86 بود؛ که در سال 90 زميني به مساحت 25 هكتار براي اجراي اين پروژه به سازمان تحويل و سال 91 تسطيح و مراسم كلنگ‌زني نيز برگزار شد.

25 بهمن ماه 95 نیز تامین اجتماعی کشور اعلام کرد که بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی در شهر شیراز با همکاری شرکت اتریشی « وامد » نهایی شد و این پروژه توسط آنها به مورد اجرا گذارده می شود.

در آذر ماه 96 نیز گفته شد که با رایزنی و تفاهم‌نامه اولیه به مبلغ 180 میلیون یورو با شرکت «وامد» اتریش برای ساخت، تجهیزات، مصالح و نظارت با همکاری پیمانکاران داخلی مقرر گردید عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز و طی 44 ماه ساخته شود.

اما بعد از مدتی،شرکت اتریشی از ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی شیراز انصراف داد.

مسعود رضایی نماینده شیراز در مورد انصراف اتریشی ها گفته بود: پس از لغو برجام توسط آمریکا و تعللی که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد، شرکت اتریشی از ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی شیراز خود را کنار کشید. متأسفانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی شیراز کوتاهی کرد و با از دست دادن زمان و به درازا کشیدن کار، با مطرح‌شدن بحث لغو برجام توسط آمریکا، این شرکت نیز از ساخت بیمارستان امتناع کرد.

بالاخره 20 تیرماه 97 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به برخورداری ایران از دانش و فناوری لازم، مشکلی فرا روی ساخت بیمارستان 320 تختخوابی این سازمان در شیراز وجود ندارد و این بیمارستان با تکیه بر توان داخل احداث می‌شود.

قرار است امروز این بیمارستان در زمینی به وسعت حدود 25 هکتار و در فضایی به وسعت 70 هزار متر مربع در بولوار حسینی‌الهاشمی شیراز با سرمایه گذاری شرکت " طرح و اجرا خانه سازی ایران" ساخته شود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷
0
اندر خواص کلنگ زنی همین بس
که عده ای به نان و نوایی می رسند
مراسم خرج دارد عکس فیلم شیرینی میوه گیلاس کیلویی 25000 و......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷
0
میگن تا سه نشه بازی نشه خخخخخ