کد خبر: ۱۲۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۷
در سروستان ؛

رونمایی از کتاب "صدای پای قاسم"

کتاب "صدای پای قاسم" با حضور خانواده شهید قاسم عصمت و جمعی از مسئولین شهرستان سروستان در کتابخانه عمومی سروستان رونمایی می شود.

به گزارش شیرازه، کتاب  "صدای پای قاسم" با حضور خانواده شهید قاسم عصمت و جمعی از مسئولین شهرستان سروستان در کتابخانه عمومی سروستان رونمایی می شود.


این کتاب که توسط آقای حسین معصومی نژاد؛ برادر این شهید سرافراز نگاشته شده مجموعه ای از تصاویر، خاطرات و دلنوشته هایی از شهید قاسم عصمت و جمعی از همرزمانش  می باشد.


نویسنده این کتاب در گفتگو با خبرنگار ما هدف از تالیف کتاب صدای پای قاسم را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی بیش از پیش نسل جوان جامعه با سیره شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: بعضی ها فکر می کنند که شهدا از ابتدای تولد افراد خاصی بوده اند اما وقتی به بررسی زندگی آنان پرداخته می شود متوجه می شویم که آنها نیز مثل همه  ما انسان ها معمولی بودند، با این تفاوت که با انتخاب راه درست زندگی و تلاش در راه رسیدن به آرمان های خود، خالصانه و عاشقانه مجاهدت کردند و به فوز عظیم شهادت دست یافتند.


کتاب صدای پای قاسم حاصل تلاش 3 ساله حسین معصومی نژاد و با همکاری جمعی از همرزمان شهید قاسم عصمت می باشد که با همکاری سازمان حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس اواخر سال 96 به چاپ رسیده و قرار است روز چهارشنبه همزمان با سالروز میلاد با سعادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) رونمایی شود.


شهید قاسم عصمت در دی ماه سال شصت و پنج به همراه 17 نفر از دلاور مردان سروستانی در عملیات خونین  کربلای 4 در منطقه شلمچه بال در بال ملائک پیچید و برای  همیشه آسمانی شد.


این کتاب به عنوان سومین اثر حوزه دفاع مقدس در موضوع شهدای سروستان چاپ و به زودی به بازار عرضه می شود.


منبع: سروستان ما

برچسب ها: قاسم ، کتاب ، فارس
نظرات بینندگان