کد خبر: ۱۲۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

توزیع ۵۴ هزار و ۳۶۸ سری جهیزیه میان محرومان توسط سپاه پاسداران

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اهمیت اقدامات سپاه پاسداران در حوزه محرومیت زدایی گفت: نیروی زمینی سپاه در حوزه محرومیت زدایی به عنوان ستون فقرات سپاه پاسداران عمل کرده است.
به گزارش شیرازه؛ سردار حزنی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مراسم اولین مرحله تحویل 8000 سری جهیزیه که در مشهد برگزار شد اظهار داشت : به یاری خدا زوج های جوان زندگی خوب و سعادتمندی داشته باشند و اقدامات اینچنینی مثمر ثمر خواهد بود. 

وی با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه محرومیت زدایی  افزود : سپاه در استان خراسان رضوی تاکنون 9 قرارداد عمرانی جهت عمران و آبادانی داشته که 4 میلیارد و 318 میلیون تومان برای 21  پروژه انجام شده است. طرح های دیگری به ارزش 6 و 39 میلیارد و 700 میلیون تومان، 3 میلیارد و 590 میلیون تومان ، 26 میلیارد و 655 میلیون تومان انجام شده است. قرارگاه ثامن الائمه نزسا نیز قریب به 11 میلیارد تومان جهت عمران و آبادانی استان خراسان رضوی هزینه کرده است. 

سردار حزنی تصریح کرد : ما در کارهای عمرانی 3 هزار و 782 پروژه در استان خراسان رضوی به ارزش قریب به 93 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام داده است. 5 هزار و 556 پروژه  غیر عمرانی به ارزش قریب به  32 میلیارد تومان انجام شده است. 

وی تاکید کرد : نیروی زمینی سپاه در بحث محرومیت زدایی به عنوان ستون فقرات سپاه و محوریت اصلی عمل کرده است. تاکنون سپاه 16000 جهیزیه با کمک های کمیته امداد ، موسسه حضرت رقیه تهیه کرده است و در استان های مختلف بخش قابل توجهی از آن توزیع شده است.  

سردار حزنی با بیان همت نیروی زمینی سپاه در تهیه جهیزیه برای زوج های جوان تاکید کرد: سپاه 54 هزار و 368 سری جهیزیه را از ابتدای طرح های محرومیت زدایی تهیه و توزیع کرده است. 

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه تاکید کرد : همه اقلام تهیه شده در جهیزیه ها ایرانی است و این حمایت از کالاهای ایرانی را نشان می دهد. 

نظرات بینندگان