کد خبر: ۱۲۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
جانشین نیوری انتظامی فارس خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه ای برنج در لارستان/ كشف 2 تن برنج مسروقه

جانشين انتظامي استان از دستگيري اعضاي سه نفره باند سارقان و كشف 2 تن برنج مسروقه در شهرستان لارستان خبر داد.
به گزارش شیرازه؛ سردار علي ذوالقدری در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت برنج از خودروهاي عبوري در محور لارستان - جهرم، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي شهرستان لارستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: در بررسي هاي انجام گرفته توسط مأموران مشخص شد سارقان با استفاده از يك دستگاه خودرو سواري در شب و به صورت چراغ خاموشضمن نزديك شدن به كاميون هاي عبوری، از آنها بالا رفته و با پاره كردن چادر، اقدام به سرقت كيسه هاي برنج مي كرده اند.

جانشين انتظامي استان فارس گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي و انجام گشت هاي محسوس و نامحسوس در اين خصوص يكي از سارقان شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاه خود دستگير شد؛ در اين راستا يك دستگاه خودرو پژو 405 كه سارقان از آن در انجام سرقت استفاده مي كردند، توقيف شد.

سردار ذوالقدري افزود: با تحقيقات گسترده، يك انبار و محل دپو برنج هاي مسروقه شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي، مأموران به محل مورد نظر اعزام و دو نفر ديگر از اعضاي اين باند را كه قصد فرار داشتند، طي يك عمليات تعقيب و گريز پليسي دستگير كردند؛ در اين خصوص يك دستگاه خودرو زانتيا متعلق به سارقان نيز توقيف شد.

وي با بيان اينكه در بازرسي از اين انبار 2 تن برنج مسروقه كشف شد، افزود: سارقان تا كنون به سه فقره سرقت برنج از كاميون هاي عبوري اقرار كرده اند و تحقيقات تكميلي پليس در خصوص كشف سرقت هاي احتمالي ديگر از اين سارقان ادامه دارد.

جانشين انتظامي استان فارس تصريح كرد: مأموران انتظامي استان فارس در راستاي برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنيت عمومي از هيچ تلاش و كوششي دريغ نمي كنند و شهروندان مي توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فعاليت هاي اينگونه افراد به پليس 110 اعلام كنند.

نظرات بینندگان