کد خبر: ۱۲۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

نامزدهای مرد سال فیفا معرفی شدند

فیفا نام 10 بازیکن را به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن سال و دریافت جایزه THE BEST معرفی کرد.
به گزارش شیرازه در ساعات اخیر فیفا نام نامزدهای بخش های مختلف برای دریافت جوایز بهترین های سال 2018 را معرفی کرده و حالا نوبت به معرفی نامزدهای بهترین بازیکن سال رسیده است.

 سال گذشته کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و فعلی یوونتوس عنوان بهترین بازیکن سال را از آن خود کرده بود اما علیرغم شانس بالای این بازیکن برای تکرار عنوان خود، رقابت بزرگی بین این 10 ستاره برای دریاقت جایزهTHE BEST  وجود دارد.

 

 

از تیم ملی فرانسه که موفق شد بعد از 20 سال عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند ستاره هایی چون آنتوان گریزمان، کیلیان امباپه و رافائل واران در لیست نهایی وجود دارند.

 

همچنین لوکا مودریچ، ستاره 32 ساله تیم ملی کرواسی که به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی نیز انتخاب شد از بخت مناسبی برای دریافت این جایزه برخوردار است.

 

بلژیک عملکرد فوق العاده ای در روسیه 2018 داشت و به همین دلیل کوین دی بروین و ادن هازارد که در فصل گذشته لیگ برتر نیز درخشان ظاهر شدند از این کشور به عنوان نامزد در لیست نهایی حضور دارند.

 

محمد صلاح که فصل فوق العاده ای در لیورپول داشت اما در جام جهانی اوضاع بر وفق مراد او پیش نرفت دیگر نامزد این لیست است. لیونل مسی نیز اگرچه در لیگ قهرمانان و جام جهانی عملکرد فوق العاده ای نداشت اما از لحاظ فردی سال بسیار خوبی را تا اینجا سپری کرده است.

 

همچنین هری کین، مهاجم گلزن تاتنهام که موفق به کسب کفش طلای جام جهانی شد نیز در بین 10 نامزد نهایی حضور دارد.

 

 

 

نام 10 نامزد به شرح زیر است:

 

کریستیانو رونالدو

کوین دی بروین

ادن هازارد

آنتوان گریزمان

هری کین

کیلیان امباپه

لیونل مسی

لوکا مودریچ

محمد صلاح

رافائل واران


برچسب ها: شیرازه ، فیفا ، فوتبال ، ورزشی
نظرات بینندگان