کد خبر: ۱۲۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷

شش کشته و زخمی در حوادث رانندگی شیراز

روز گذشته حوادث رانندگی در شیراز شش کشته و زخمی بر جای گذاشت.
به گزارش شیرازه؛ شهرام زارعی فرمانده اعزامی آتش نشانی شیراز به محل حوادث از کشته و زخمی شدن 6 نفر در حوادث رانندگی خبر داد و گفت: در محل حادثه، یک دستگاه موتور سیکلت به شدت با دو خودرو وانت  مزدا و پراید پارک شده در حاشیه خیابان برخورد کرده بود و براثر این حادثه، راکب موتور سیکلت بر اثر شدت برخورد در زیر خودرو گرفتار شده بود.

وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت بنزین خودروهای سواری، مشغول امداد رسانی به راکب موتور سیکلت شدند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی، راکب 19 ساله موتور سیکلت را از زیر خودروها خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که متاسفانه بعد از معاینه فوت جوان 19 ساله توسط عوامل اورژانس تایید شد.

زارعی افزود: نیروهای عملیاتی پس از کاور کردن جسد و انتقال خودروها به محل امن، محل حادثه را ایمن کرده و به عملیات خود خاتمه دادند.

همچنین در همان روز گروهی از آتش نشانان ایستگاه 14 به امداد رسانی حادثه دیگری در کیلومتر 5 جاده سیخ دارنگون پرداختند. در این حادثه که از برخورد 2 خودروی سمند با تیبا حاصل شده بود هر 5 سرنشین دو خودرو به شدت مصدوم شدند.

علی اصغر ادب فرمانده ایستگاه 14 در این باره گفت: در اثر برخورد دو دستگاه خودرو سمند و تیبا با هم، هر پنج سرنشین خودرو دچار مصدومیت شده که توسط مردم قبل از رسیدن نیروهای امدادی خارج شده بودند.

ادب ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان، عملیات ایمنی محل با نصب علائم هشدار دهنده و  کله قندی انجام و بعد از کنترل نشتی بنزین خودروها و برداشتن بست باتری، با استفاده از بیل و خاک موجود در محل سطح روغنی آسفالت پاکسازی شد.

قابل ذکر است در این حادثه، 5 مرد 24،26،10،28،و 25 ساله مصدومان حادثه بودند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
برچسب ها: حوادث ، شیراز ، تصادف
نظرات بینندگان