کد خبر: ۱۲۳۹۴۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷

سازناکوک نماینده شیراز؛ وادادگی یا جهل؟!

تاریخ نشان داده که نتیجه وادادگی در مقابل دشمن خارجی، از بین رفتن حقوق ملت ایران، تعرض به منافع و خاک این سرزمین است.
شیرازه؛ در طول چهل سال از عمُر انقلاب اسلامی جمهوریت نظام همواره از سوی چهره های افراطی جریان های مختلف سیاسی مورد هجمه قرار گرفته است. افرادی که همواره یا راه تحجر را در پیش گرفتند یا با ژست روشنفکری و طرح مسائل پوپولیستی سعی داشتند افکار عمومی را به دلیل منافع حزبی و یا شخصی منحرف کنند.

آب افراطیون به آسیاب دشمن فقط مختص یک دوره زمانی نیست، بلکه همچنان نیز با اتخاذ مواضع افراطی و طرح مسائل نسنجیده در شرایط نامناسب زمانی به دنبال ماهیگیری سیاسی خود هستند. 

نطق و قلم سیاست زده این افراد که بعضا دارای جایگاه حقوقی نیز هستند نه تنها کمکی به وضعیت فعلی جامعه نمی کند بلکه مانند رقص آن دختر در رسانه ملی اذهان عمومی را درگیر مسائل حاشیه ای خواهد کرد.

ساز ناکوک نماینده شیراز؛ وادادگی یا جهل؟!بهرام پارسایی نماینده شیراز از جمله نمایندگان انگشت شمار مجلس شورای اسلامی به شمار می رود که تراوشات فکری خود را با یکی  از اصول قانون اساسی هماهنگ و در نشست های سیاسی و شبکه های اجتماعی مطرح می کند. او که  مسئولیت سخنگویی فراکسیون امید مجلس را نیز برعهده دارد خود را مکلف می داند بدون در نظر گرفتن اولویت های روز جامعه همصدا با افراطیون اصلاح طلب موضع گیری کند.

در شرایطی که مسئولان ارشد کشور و عقلای دو جریان سیاسی و حتی برخی روزنامه های زنجیره ای به وحدت در مقابل تهدیدات و رجز خوانی دشمن و عبور از مشکلات اقتصادی اتفاق نظر دارند. جناب پارسایی به حاشیه می زند و می نویسد:« اگر بستن تنگه ها و رفتن به استقبال واکنشهای سخت و پر هزینه خواست مردم است، اجازه دهیم صدای این خواسته، در چهارچوب قانون از صندوق رای شنیده شود. زمان استفاده از اصل 59 قانون اساسی، کی فرا میرسد؟».

 این نماینده مدعی قانون مداری در حالی این مسئله را مطرح می کند که اولا بر اساس اصل 110 قانون اساسی اعلام فرمان همه پرسی و اعلام جنگ و صلح و بسیج نیروها از وظایف رهبر انقلاب است و جناب پارسایی احتمالا با علم به این موضوع و پرداختن به آن مقاصد دیگری را دنبال می کند. 

ثانیا، تاریخ نشان داده که نتیجه وادادگی در مقابل دشمن خارجی، از بین رفتن حقوق ملت ایران، تعرض به منافع و خاک این سرزمین است. اینکه حالا صدایی از یک نماینده مجلس بلند شود که در مقابل گستاخی و تهدیدات روزانه امپریالیسم جهانی از مولفه های قدرت ایران اسلامی استفاده نشود، یا از روی جهل است یا وادادگی که در هر دو صورت پیام مرعوب شدن در مقابل یاوه گویی و تهدیدات آمریکایی ها و همپیمانانشان را منتقل می‌کند.

ثالثا، خوب است پارسایی به عنوان نماینده مردم پیگیر این موضوع باشد که چرا با وجود نوسانات بازار، بالا رفتن ارز، کاهش ارزش پول ملی، لغو قرارداد یک طرفه «توتال» با طرف ایرانی بدون گرفتن تضمین های لازم، عدم رونق اقتصادی و نچرخیدن چرخ صنعت، خاموشی های گسترده در سطح کشور و تحریم های بانکی و قس علی هذا دولت اقدامی برای ترمیم وضع موجود نمی کند.

و در آخر انتظار می رود بهرام پارسایی نماینده امروز مردم در مجلس شورای اسلامی باشد نه با مطرح کردن مسائل انحرافی مطالبات به حق مردم از  مسئولان را به سمت و سوی دیگر بکشاند.
انتهای پیام/
*مجتبی ارغوان
برچسب ها: پارسایی ، وادادگی ، جهل
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
3
مگه دروغ گفته. برای شما و همفکران شما که 40 سال است برای حرف مردم تره هم خورد نمی کنید و اصلا اعتقادی به نظر و رای مردم ندارید این حرف ها قابل هضم نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
3
راست گفته بدبخت شدیم از تحریم و گرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
2
واداده و خائن شماييد نه اين نماينده كه حرف حق ميزنه.
farad
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
1
من اصلاح طلبم
این آقا موجب وهن جریان اصلاح طلبی است.
در شرایطی که بنی صدر هم دعوت به یکپارچگی می کنه این آقا حرف بی ریط میزنه
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
2
اگر بخواهیم با عقل و درایت و به دور از احساسات اقدام کنیم بستن تنگه هرمز باید به عنوان گزینه نهایی جمهوری اسلامی مطرح شود زیرا بستن تنگه هرمز برای کسانی که آشنایی مختصری با شرایط ژئوپولیتیکی منطقه و روابط بین الملل دارند همانطور که ممکن است برای طرف مقابل هزینه داشته باشد برای ما هم هزینه بسیار زیادی خواهد داشت.
من انقلابی ام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
1
کسانی که درانتخابات جوگیرشدندوبه این چنین .... رای دادندبیایندوجواب بدهند
اگربه فرمایشات آقاعمل کنیم به مملکت اسیبی نمیرسد وافرادی اینچنین ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
1
واقعا متاسفیم برای مردم شیراز به خاطر انتخاب چنین نمایندگانی برای مجلس (خانه ملت).
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
1
اینها نمایندۀ مردم نیستند! نمایندۀ عده ای روشنفکرنمای خودباخته هستند که با پِخِ یک اجنبی جا تَر می کنند و اینجا هم با عربده کشی و مردم مردم کردن می خواهند اندوخته های خود را که در این وانفسای بی تدبیری هاو خیانتهای هم کیشانشان به توبره کشیده اند با خود تا دم گور ببرند که اینگونه نخواهد شد و همراه با همین مردمی که فریبشان دادند از حلقومشان به درخواهیم آورد.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
0
ما به نماینده خود درمجلس افتخار میکنیم.کاش چند نماینده مثل پارسا داشتیم.اقا پارسا تفکری رو به چالش کشانده که ۴۰ساله این مملکت رو به خاک سیاه نشونده.مقابله با آمریکا هم در یاوه گویی های بی اساس نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
0
ایشون اول در باره نحوه قرار گرفتن در لیست امید و هزینه آن شفاف سازی کنن بعدا از طرف مردم حرف بزند