کد خبر: ۱۲۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷

کار و تلاش جهادی زمینه ساز وحدت است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: وحدت و همدلی در سایه خواسته‌های به حق مردم زمینه ساز برون رفت از مقطع کنونی است.
به گزارش شیرازه، مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) صبح یکشنبه (7 مرداد) در سلسه نشست های عقیدتی در سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز اظهار داشت: وحدت و همدلی بین مردم و نیروهای انقلاب در سایه ولایت است و نباید فراتر از گفتمان ولایت فقیه بدنبال تفرقه و جدایی بود.

حجت الاسلام عباس حاجی پور خاطر نشان کرد: سختی ها و مشکلات ناشی از شرایط اقتصادی داخلی است و برای برون رفت بن بستی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در این چهل سال افق های روشنی برای جهان اسلام ترسیم نموده است، گفت: مردم خواسته رسیدگی به مشکلات اقتصادی دارند و این مهم با همت مسئولین محقق می شود که با همکاری و انسجام مردم افق های خوبی پیش روی ماست و از این مقطع حساس با عزت و موفقیت وسربلندی بیرون خواهیم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: کار و تلاش جهادی زمینه ساز وحدت و همدلی بیش از پیش مردم می شود و اگر مدیران کمر همت داشته باشند مشکلات و معضلات مردم برطرف می شود.
نظرات بینندگان