کد خبر: ۱۲۳۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷

«نجفی» و «شفیعی» گزینه های احتمالی تصدی آموزش و پرورش فارس

رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس از انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش شیرازه، حدود شش ماه است که آموزش و پرورش استان فارس با سرپرست اداره می شود. اسفندماه 96 بود که با استعفا حمیدرضا آذری موافقت و عبد‌‌‌‌‌‌‌‌‌الرسول احمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس از انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس در آینده نزدیک خبر داد.

مسعود رضایی در گفتگو با شیرازه ابراز داشت: قبلا در خصوص لزوم معرفی هرچه سریع‌تر مدیرکل آموزش وپرورش فارس چندین بار به وزیر تذکر دادیم. زمان زیادی گذشته است.

وی افزود: بعد از تعطیلات مجلس در همین هفته اخیر شنیدم  که درباره معرفی دو نفر از گزینه‌هایی که مد نظر وزیر بودند، توافق انجام شده و  استعلام آنها را هم گرفتند. در این صورت به زودی مدیرکل آموزش و پرورش فارس معرفی خواهد شد.

رضایی در خصوص اینکه نمایندگان مجلس روی گزینه خاصی برای صندلی مدیریت آموزش و پرورش فارس پافشاری داشتند، پاسخ داد: به صورت فردی ممکن است چند نفر بافردی موافق باشند و چند نفر با فرد دیگری، اما به صورت کلی نمایندگان در تصمیم وزیر دخالتی نمی کنند.

وی تصریح کرد: شاید اگر فرد نامناسبی بین گزینه‌ها باشد نمایندگان نظر خود را به وزیر بگویند اما وقتی گزینه‌های وزیر در یک سطح باشند، حرفی ندارند که چه کسی معرفی بشود.

رضایی درباره گرینه‌های احتمالی برای سکان داری آموزش و پرورش فارس اظهار داشت: درهفته جدید ازآن گروه بحث برانگیز عدول کردند و روز چهارشنبه گذشته شنیدم روی افرادی به نام های شفیعی و نجفی به توافق رسیدند البته احتمال معرفی نجفی بیشتر به نظر می‌رسید.

وی در خصوص رزومه کاری این افراد گفت: شخصا خیلی شناختی روی این افراد ندارم. فقط شنیدم که نجفی در آموزش و پرورش عشایر کار می‌کرده و شفیعی هم از کارشناسان وزارت بوده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
0
از آموزش و پرورش جناحی و باندی فارس که یک مسجد خاص و معلوم الحال شیراز در آن رسوخ دیرینه دارد هیچ انتظاری برای تربیت نسل انقلابی نمی توان داشت!!؟