کد خبر: ۱۲۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
معاون برنامه ريزي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتی ايران:

شهرستان مهر موقعیت ویژه ای دارد که می تواند به قطب اقتصاد و اشتغال کشور تبدیل شود

عزيزاله قرباني معاون برنامه ريزي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتی کشور و مهندس توفیقی مدیر ایمنی ، محیط زیست و انرژی سازمان صنایع کوچک با همراهی احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس و فرماندار شهرستان مُهر ، از شهرک صنعتی مهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات تولیدکنندگان این شهرک قرار گرفت.
به گزارش شیرازه، قربانی معاون برنامه ريزي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتی ايران: در جریان بازدید از شهرک صنعتی مهر بیان داشت: مسئولان و مردم این شهرستان مهر باید قدر موقعیت ویژه این منطقه را بدانند. تمام آنچه برای پیشرفت و بازدهی یک صنعت لازم است در این شهرستان موجود است.

وی افزود: صنایع عظیم عسلویه و صنایع خود شهرستان بازار بزرگی است که هرنوع سرمایه گذاری در این منطقه را توجیه پذیر می کند. علاوه بر آن امکان صادرات محصولات تولیدی از طریق دریا به تنهایی یک ظرفیت بزرگ و تاثیرگذار برای جذب سرمایه گذاران است.

معاون برنامه ريزي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتی ایران با اشاره به رده زیست محیطی شهرک صنعتی مهر ، گفت: اگر در جانمایی و طرح اولیه این شهرک دستی داشتم حتماً با هدف استقرار صنایع پائین دستی نفت و گاز برنامه ریزی می کردم. متاسفانه با توجه به پتانسیل ها ، از این شهرک بهره برداری درستی صورت نگرفته و لذا موضوع حل مشکل رده زیست محیطی این شهرک را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

مهندس قربانی ، خاطرنشان کرد: امکان انتقال آب از دریا جهت تغذیه صنایع آب بر  نیز ظرفیت بزرگی است که چشم انداز پیش روی این منطقه را با توجه به مشکل تامین آب صنایع در این شرایط کم آبی ، روشن تر می کند ، بدون شک به زودی آینده جانمایی صنایع در چنین مناطقی باید دنبال شود.

معاون برنامه ريزي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتی ايران در پایان نسبت به حل مشکل رده زیست محیطی شهرک صنعتی مهر و ارتقاء این شهرک ابراز امیدواری کرد.


برچسب ها: مهر ، صنعتی ، صنایع
نظرات بینندگان