کد خبر: ۱۲۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷

تودیع و معارفه‌های مکرر مسؤولان لامرد/ حداقل با سلامت مردم بازی نکنید!

هر چه قدر که به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، شاهد انجام تودیع و معارفه‌های بیشتر مسؤولان در لامرد هستیم؛ به‌طوری‌که برای شبکه بهداشت و درمان لامرد پنج تودیع و معارفه در دولت تدبیر و امید ثبت‌ شده است!
به گزارش شیرازه، آن روز که سید محسن علوی نماینده مردم لامرد و مٌهر در مجلس شورای اسلامی پس از کش‌وقوس‌ها و فشارهای فراوان، عبدالله حسینی را جایگزین عبدالرضا منصوری به‌عنوان فرماندار لامرد کرد، در ذهن هیچ شهروند لامردی خطور نمی‌کرد که حسینی باآن‌همه رابطه نزدیک خود با علویِ جوان، فرماندار یک‌ساله لامرد شود!

هرچند علوی در آن زمان علت تودیع عبدالله حسینی را ارتقای پست اداری حسینی به بالاتر و حضور در استانداری فارس اعلام کرد، اما سرانجامِ ارتقای عبدالله حسینی نیز به هیچ جا ختم نشد!

4 فرماندار در 2 سال!

روند تودیع و معارفه‌های مکرر مسؤولان در لامرد همچنان ادامه پیدا کرد تا در فاصله تنها 2 سال از حضور علویِ جوان در مجلس شورای اسلامی، 4 نفر بر صندلی فرمانداری لامرد تکیه زنند (عبدالرضا منصوری، عبدالله حسینی، محمد اسدالهی و حسین شبانی‌نژاد) و یک رکورد تازه در تاریخ سیاسی لامرد ثبت شود.

تذکرات روحانیون و امام‌جمعه لامرد نیز مبنی بر اینکه این تودیع و معارفه‌های مکرر روند پیشرفت شهرستان لامرد را کُند می‌کند و مردم دیگر از این تودیع و معارفه‌های خسته شده‌اند، هیچ فایده‌ای نداشت و هرگز از سوی مسؤولان ارشد و به‌ویژه نماینده لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی توجهی نشد.

حال در جدیدترین تغییرات و تحولات مدیریتی در لامرد، روز چهارشنبه هفته جاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت، درمان و آموزش لامرد برگزار می‌شود.

 

محسن گودرزی، ابراهیم کرامت‌فر، سیدمحمد حسینی، سیدحسن احمدی و به‌تازگی نیز محمد احمدی که در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی ریاست شورای مشورتی اصلاح‌طلبان لامرد و مُهر را برعهده داشت، به‌عنوان مسؤولان شبکه بهداشت، درمان و آموزش لامرد در دولت تدبیر و امید تودیع و معارفه شده‌اند تا 5 رئیس شبکه بهداشت در یک فاصله کوتاه، به ثبت تاریخی برسد!

سیدحسن احمدی که تنها 9 ماه از زمان معارفه وی به‌عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد گذشته و اکنون مجبور است با این پست خداحافظی کند، در پاسخ به سؤال خبرنگار ما که «آیا به دنبال ارتقای سازمانی این تودیع صورت می‌گیرد»، اظهار داشت: هنوز مشخص نیست، احتمالاً رفتنم نیز هست، اما فعلاً در مرحله تفکر هستم!

وی گفت: برای ماندن در شبکه بهداشت، درمان و آموزش لامرد پیشنهاد معاونت شده، اما هنوز قبول نکردم و باید ببینیم چه می‌شود.

همه تغییر و تحولات سیاسی است

خبرنگارما  به سراغ برخی پزشکان باسابقه لامردی نیز رفت تا نظرات آنان را هم در خصوص روند تودیع و معارفه‌های مکرر در شبکه بهداشت لامرد جویا شود.

علی کشتکار پزشک عمومی که در کارنامه خود معاونت شبکه بهداشت و درمان و مدت کوتاهی نیز سرپرستی این شبکه را یدک کشیده و در حال حاضر هم پزشک قانونی است، در پاسخ به این سوال که «آیا این روند تغییر و تحولات کمکی به امور بهداشت و درمان لامرد می‌کند»، گفت: هم قبلاً و هم‌الان این تغییر و تحولات همه سیاسی است و اصلاً ارتباطی ندارد به اینکه این فرد کار می‌کند و یا کار نمی‌کند.

وی ادامه داد: این تغییرات کمکی به بهداشت و درمان نمی‌کند و پیشنهادات ما نیز اصلاً فایده‌ای ندارد، زیرا همه رؤسای ادارات اعم از شبکه بهداشت، دانشگاه یا ادارات، همه سیاسی انتخاب می‌شوند.

 برابر اطلاعات به‌دست‌آمده برخی ادارات دیگر لامرد نیز همچون فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در آستانه تودیع و معارفه دیگر است تا روند ثبت تودیع و معارفه در این اداره نیز به 4 مرحله برسد.

منبع: فارس

برچسب ها: لامرد ، علوی ، فارس
نظرات بینندگان