کد خبر: ۱۲۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

بانوی شیرازی تیم ملی کبدی: بدنبال طلای بازی های آسیایی هستیم

سعیده جعفری بانوی ملی پوش کبدی فارسی گفت : کسب مدال طلای رقابتهای کبدی بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی از مهمترین هدف ما در این دوره از رقابتهاست.
به گزارش شیرازه سعیده جعفری عضو تیم ملی کبدی بانوان کشور با بیان اینکه از نهم مردادماه آخرین اردوی تیم ملی کبدی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزارمی شود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی گفت: به دعوت شایلا جین سرمربی تیم ملی کبدی بانوان دوازدهمین اردوی خود را در تهران برگزار کرده و پس از آن به رقابتهای آسیایی جاکارتای اندوزی اعزام میشویم.
بانوی کبدی کار شیرازی در ادامه اظهار داشت: در این مدت تمرینات خوب و زیادی جهت آمادگی جسمانی انجام دادیم و این اردو ها موجب گردید تا قبل از برگزاری مسابقات با روحیه و قدرت بدنی خیلی بالا با حریفان به رقابت بپردازیم.

سعیده جعفری که مدال نقره بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی در سال 2014 را در کارنامه خود دارد با بیان اینکه در این دوره رقیبان قویتری داریم گفت: کبدی در دنیا پیشرفت خوبی داشته است و فقط هندوستان از قبل برنده نیست و تیم کره هم در این مدت نتایج خوبی کسب کرده است و سال گذشته هم در بازیهای قهرمانی آسیا که در گرگان برگزار شد توانست ایران را شکست دهد ولی تیم کبدی ایران هم یکی از مدعیان کبدی دنیا است و در بازیهای آسیایی جاکارتا باید با قدرت بیشتری در برابر رقیبان حاضر شویم.

وی علاوه بر هندوستان و کره جنوبی تیمهای تایلند، سریلانکا، ژاپن، عراق، افغانستان، چین و چین تایپه را از دیگر رقیبان ایران ذکر کرد و اظهار داشت: در همه اردوها همراه با سرمربی تیم ملی ایران حریفان خود را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی میکنیم و برای شکست این تیمها برنامه ریزی خوبی داریم.

سعیده جعفری با بیان اینکه کسب مدال طلای جاکارتا هدف اصلی ما است خاطر نشان کرد: کبدی ایران از سال 2010 که رتبه سوم بازیهای آسیایی را در گوانجو بدست آورد با برنامه ریزی موفق شدیم در اینچئون با شایستگی مدال نقره را کسب کنیم و انشالله در 2018 باید مدال خوشرنگ طلا را برای مردم عزیز ایران به ارمغان بیاوریم.

بانوی شیرازی تیم ملی کبدی شرایط روحی و جسمی خودش را خوب توصیف کرد و گفت: در همه اردو ها با جدیت تمرین کرده و بهترین عملکرد را تاکنون داشته ام فقط به فکر زمان برگزاری بازیها هستم تا با آمادگی لازم بتوانم در خدمت تیم ملی ایران باشم .

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان