کد خبر: ۱۲۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

جزئیات جدید از جنایت پ.ک.ک

رجب طیب اردوغان با ارسال پیامی بامحکوم کردن حمله تروریستی پ.ک.ک در حکاری اعلام کرد: این جنایت پاسخ مناسب برای کسانی است که خواهان انتخاب همراهان پ.ک.ک(حزب دموکراتیک خلق‌ها)به عنوان نماینده مجلس هستند.
به گزارش شیرازه، گروه تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) با منفجر کردن خودروی شخصی همسر و نوزاد ۱۱ ماهه یک افسر نظامی ارتش ترکیه، آن‌ها را به قتل رساند.

این جنایت از طریق انفجار مواد منفجره جاسازی شده از سوی تروریست‌های پ.ک.ک در جاده واقع در منطقه «سوسات دره‌سی» در بخش «بیوک چیفتلیک» در شهرستان «یوکسک اوای» استان «حکاری» انجام گرفت که باعث جان باختن «نورجان کارایان» همسر «سرکان کارایان» افسر نظامی ارتش ترکیه به همراه  «مصطفی کارایان» نوزاد ۱۱ ماهه‌اش شد.

«سرکان کارایان» در خصوص این حادثه اعلام کرد: همسرم کیک و شیرینی پخته بود و به همراه فرزند ۱۱ ماهه‌ام برای ملاقاتم به پادگان آمده بود تا مرا سورپرایز کند. نزدیک به دو ساعت در کنار هم بودیم اما پس از خارج شدن همسرم از پادگان، تروریست‌های پ.ک.ک خودروی همسرم را منفجر کردند. خداوند همه آن‌ها را لعنت کند. ما هیچ زمان مثل آن‌ها کودک کش نبوده‌ایم، آن‌ها اگر مرد بودند به سراغ من می‌آمدند نه اینکه همسر و فرزندم را به قتل برسانند. با افتخار می‌گویم که دو جان در راه وطنم فدا کردیم اما تروریست‌ها مطمئن باشند که انتقام آن‌ها را خواهیم گرفت. زنده باد وطن!

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه با ارسال پیامی با محکوم کردن حمله تروریستی پ.ک.ک در حکاری با اعلام اینکه به همراه وزیر کشور ترکیه در مراسم تشییع جنازه جان باختگان این حادثه حضور خواهد یافت، اظهار داشت: بزرگ‌تر از شهادت یک مادر ۲۶ ساله و نوزاد ۱۱ ماهه چه چیز دیگری می‌تواند وجود داشته باشد؟ همه چیز محرز است. این پاسخ مناسب برای کسانی است که خواهان انتخاب همراهان پ.ک.ک (حزب دموکراتیک خلق‌ها) به عنوان نماینده مجلس هستند.

مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی اعلام کرد: از تروریست‌های کودک کش پ.ک.ک حساب پس خواهیم گرفت، دنیا را بر سر آن‌ها خراب خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان