کد خبر: ۱۲۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
در نشست همدلی فرماندهان سپاه فجر و نیروی انتظامی فارس مطرح شد:

تعامل در حوزه عملیات روانی و اشراف اطلاعاتی از مهمترین مولفه های همراهی سپاه و نیروی انتظامی

سردار غیاثی گفت: هم افزایی مطلوب بوجود آمده توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی باعث شده است استان فارس در رتبه استان های برتر از نظر احساس امنیت قرار بگیرد.
تعامل در حوزه عملیات روانی، و اشراف اطلاعاتی از مهمترین مولفه های همراهی سپاه و نیروی انتظامی
به گزارش شیرازه، در شامگاه چهارشنبه نشست همدلی انس و مودت فرماندهان سپاه فجر و فرماندهان انتظامی استان فارس و با حضور نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه شیراز با توجه به تبلیغات دشمنان خارجی و داخلی گفت: متاسفانه امروز دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی درصدد ایجاد ناامنی جامعه و ایجاد مشکلات برای دوت است که البته دولت میبایست با رفع ضعف مدیریتی شرایط را مدیریت کند.

آیت الله دژکام شرایط اقتصادی و فرهنگی امروز جامعه را امتحان دانست و افزود: می بایست در مقابله با تلاش دشمنان با همت و یکدلی و تمسک به قرآن کریم و الهام گرفتن از آیات قران از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در جلسه همدلی انس و مودت فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان فارس گفت: یکی از مهمترین مولفه های امنیت تعامل موثر نیروهای نظامی و انتظامی است که می بایست به صورت مستمر و هدفمند ادامه داشته باشد تا اوج این همدلی و تعامل در میدان تقابل با عوامل دشمن مشاهده شود.

سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی اشرافیت اطلاعاتی در عرصه های میدانی را یکی از مهمترین محورهای مولفه های همدلی سپاه و نیروی انتظامی دانست و بیان داشت: همپوشانی نیروی انتظامی و سپاه در ماموریت های میدانی، هم افزایی و تعامل سپاه و ناجا در حوزه های فضای مجازی، عملیات روانی، رصد و اشراف اطلاعاتی و همیاری در جهت کمک به انتفاع رساندن به مردم در محله های کم برخوردار استان ازدیگرمولفه های همدلی این دوسازمان است.

وی وحدت و همدلی سپاه و نیروی انتظامی در استان فارس را در اوج خود دانست و افزود: در قضایایی که در سال های اخیر اتفاق افتاد در جهت حفظ و تثبیت امنیت و آرامش، سپاه وناجا همراه با مردم در جهت مطالبات به حق مردم از طریق مسئولین مرتبط مطالبات مردم را پیگیری خواهد کرد.

فرمانده ارشد سپاه در استان فارس بیان داشت: در طول چهل سالی که ازانقلاب اسلامی می گذردمسائل ومشکلات متعددی داشته ایم که درسایه صبروخویشتنداری ومساعدت مسئولین ازاین شرایط سخت عبوکرده که امروز هم عبور از شراط موجود در جامعه قابل رسیدگی و مرتفع ساختن است و میبایست همه آحاد مردم ومسئولین تلاش کنیم تا در راستای اهداف عالی نظام اسلامی و امام خمینی (ره) ورهبری معظم انقلاب قدم بداریم.

در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی استان فارس جلسات همدلی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی را ضروری دانست و گفت: برگزاری جلسات همدلی و مودت نیروهای نظامی و انتظامی به منظور هم افزایی، افزایش مهارت های خدمتی در جهت مبارزه بی امان با ناهنجاری های اجتماعی و همچنین انتقال تجربیات دو مجموعه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در جهت هنجار سازی اجتماع بسیارضروری است.

سردار گودرزی افزود: تا کنون چندین جلسه انس ومودت و همدلی سپاه و نیروی انتظامی در استان فارس برگزار شده که موجب هم افزایی مطلوب، همدلی و هماهنگی های عملیاتی و اطلاعاتی در حوزه های فضای حقیقی و مجازی شده است.

فرمانده ارشد ناجا در استان فارس افزود: هم افزایی مطلوب بوجود آمده توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی باعث شده است استان فارس در رتبه استان های برتر از نظر احساس امنیت قرار بگیرد.

وی افزود: نیروی انتظامی و سپاه پاسداران دو مجموعه لاینفک از حیث خدمتی بوده و تلاش می شود جلسات تعاملی و مودت تا پایین ترین رده های سپاه و نیروی انتظامی در استان فارس گسترش پیدا کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با بهره گیری از اطلاعات و توانمندی های سپاه و نیروی انتظامی در فضای حقیقی و فضای مجازی در راستای مبارزه با عملیات روانی دشمن در جنگ تمام عیار اقتصادی وارد عمل شده و بتوانیم در تمام اهداف بویژه در طرح های مردم یاری در مناطق کم برخوردار استان فارس با همکاری یکدیگر قدم برداریم.
نظرات بینندگان