کد خبر: ۱۲۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۳ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

نیمکت‌های پرماجرای ۲ تیم شیرازی؛ ۵ مربی قبل از شروع لیگ دسته اول

تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی و قشقایی شیراز دو نماینده استان فارس در لیگ دســته اول فوتبال ایران هستند که در فصل پیش رو جنگی تمام عیار با سه وجه صعود، بقا و سقوط خواهند داشت.
به گزارش شیرازه تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی و قشقایی شیراز دو نماینده استان فارس در لیگ دســته اول فوتبال ایران هستند که در فصل پیش رو با دیگر رقبای خود در دیگر شهرهای مختلف فوتبال ایران جنگی تمام عیار با سه وجه صعود، بقا و سقوط خواهند داشت.

فجر شهیدسپاسی ســه دهه از فعالیت خویش را پشت سر می‌گذارد، تیمی که در اواخر دهه هفتــاد جواز حضور در لیگ برتر و ســطح اول فوتبال ایران را دریافت کــرد و در همان روزهای نخســت حیات «لیگ برتر» در ایران مسافر آن شد.

زردپوشان شیرازی حضور در لیگ برتر را با قدرت شروع کردند و با حضورهــای متوالی خود در فینال‌های جام حذفی و تجربه شرکت در جام باشگاه‌های آسیا با قهرمانی جام حذفی به یکی از تیم‌های محبوب و مردمی ایران تبدیل شدند.

فجرسپاسی اکنون برای پنجمین فصل متوالی اســت که در لیگ دسته یک حضور دارد و نمی‌تواند در قاب هجده تیم لیگ برتر حضور داشته باشد. این تیم در این فصل هدایت خود را به مجید صالح سپرده است تــا با وجود او آرزوهای لیگ برتری خــود را به واقعیت تبدیل کند.

از ســوی دیگر قشقایی نیز تمرینات خودش را با مهرداد شکاری دنبال می‌کند. شــکاری پس از داود مهابادی و اصغر اکبری سومین سرمربی قشقایی پیش از آغاز مسابقات است که خود به نوعی یک رکورد محسوب می‌شود البته فجری‌ها نیز قبل از مجید صالح با وحید رضایی به توافق رســیده بودند که این ســرمربی پس از یک روز حضور بر سر تمرینات فجر با یک عمل غیرحرفه‌ای و در شرایطی که توافق‌های لازم  با آذری مدیرعامل ذوب‌آهن حاصل شد قید حضور در فجر را زد.

داوود مهابادی نیز از قشقایی رفت و سرمربی تیم شهرداری ماهشهر شد. این سرمربی سعید غلامزاده، احتشام ساسانی و محمد امین صنایع سه مربی شیرازی فصل پیش تیم آینده‌سازان برق جدید فارس را با خود به ماهشهر برده و بیش از پنجاه درصد از بازیکنان تیم فصل پیشش را در کنار خود دارد.


نظرات بینندگان