کد خبر: ۱۲۴۱۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

تنها دو نماینده استان فارس در مجلس طرح سئوال از رئیس جمهور را امضا کردند

هفته گذشته طرح سئوال از رئیس جمهور در 5 محور با 80 امضاء اعلام وصول شد.
تنها دو نماینده استان فارس در مجلس طرح سئوال از رئیس جمهور را امضا کرده اندبه گزارش شیرازه، هفته گذشته طرح سئوال از رئیس جمهور در 5 محور (عدم موفقیت دولت در کنترل قیمت کالا و ارز، استمرار تحریم های بانکی، عدم اقدام شایسته دولت در خصوص کاهش نرخ بیکاری، رکود اقتصادی شدید چندین ساله، افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی) با 80 امضاء اعلام وصول شد.

محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم و اصغر مسعودی نماینده نی ریز و استهبان در مجلس، دو نماینده ای هستند که پای این درخواست را امضاء کرده و ظاهرا 16 نماینده دیگر استان ضرورتی در طرح سؤال از رئیس جمهور در این اوضاع اقتصادی ندیده اند!

طی روزهای گذشته تجمع و اعتراضاتی نسبت به وضعیت اقتصادی در برخی از شهرهای کشور صورت گرفته است.

مسعود رضایی نماینده شیراز در خصوص اعتراضات اخیر مردم در شهر شیراز و استان فارس گفته است: خواسته‌های مردم را دقیق نمی‌دانیم اما آنچه مسلم است نارضایتی عموم مردم از وضع اقتصادی و مشکلات معیشتی است. البته شاید در میان مردم عده‌ای هم اهداف سیاسی داشته باشند اما عمده آنها مسائل اقتصادی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: درواقع عرصه بر مردم روزبه‌روز تنگ‌تر و سفره آنها روزبه‌روز کوچک‌تر می‌شود. هیچ امیدی هم برای بهبود ندارند. مسئولان هم از نماینده مجلس تا هیات دولت و وزرا همه سعی بر حرف‌درمانی و راهکارهای شعاری دارند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
0
وکیل الدوله اند ظاهرا
ناشناس
-
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
0
نماينده ليستي همينه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
0
ینتفع منتفع منافع