کد خبر: ۱۲۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

بانک اطلاعاتی شهدای رسانه فارس تدوین می‌شود

خبرنگاران شیرازی در نخستین روز از هفته خبرنگار با حضور در دارالرحمه با شهدای گمنام تجدید میثاق کردند
به گزارش شیرازه، مدیران و اصحاب رسانه استان فارس در نخستین روز از هفته خبرنگار با حضور در گلزار شهداء با آرمانهای شهداء و امام شهدا تجدید میثاق نمودند.

 رضا جاویدی، رئیس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه فارس و مدیر کانون مرکزی شیراز در این مراسم گفت: در استان فارس ۱۰ شهید خبرنگار تقدیم انقلاب اسلامی شده است و تلاش کردیم با جمع‌آوری بخشی از خاطرات و زندگینامه آنها یک بانک اطلاعاتی جامعی را ایجاد کنیم.

جاویدی با یادآوری اینکه ۱۵ هزار شهید از استان فارس تقدیم انقلاب اسلامی شده است، گفت: ۱۰ شهید رسانه استان فارس حوادثی را رقم زدند که امروز ما به خود می‌بالیم که اگر اینان نبودند آیندگان ما به خوبی از وقایع دفاع مقدس مطلع نمی‌شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته خبرنگار بیان کرد: امروز به پاس گرامیداشت هفته خبرنگار حضور آنان را در این مکان مقدس گرامی می‌داریم.

وی عنوان کرد:  امیدواریم بتوانیم ادامه‌ دهنده راه شهداء باشیم و با همکاری یکدیگر گام‌های مؤثری در جهت تعالی فرهنگ و هنر استان برداریم.

برادر شهید بزرگ‌زاده،‌ یکی از شهدای رسانه استان فارس نیز گفت: برادرم گوینده صدا و سیمای مرکز فارس و کهگیلویه و بویراحمد بود که کار خود را در عرصه رسانه از سال ۶۵ آغاز کرد.

وی یادآور شد: برادرم در سال ۶۶ برای خدمت عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و سرانجام در سال ۶۷ و در عملیات بیت‌المقدس ۷ به فوز عظیم شهادت دست یافت.
نظرات بینندگان