کد خبر: ۱۲۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

پرچمدار ایران از بازی‌های آسیایی جا ماند

کیمیا علیزاده به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ را از دست داد و با تصمیم کادر فنی ملیکا میرحسینی جایگزین وی می شود.
پرچمدار ایران از بازی‌های آسیایی جا ماند
به گزارش شیرازه، تیم‌ملی تکواندو کشورمان که تمرینات خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی های آسیایی پشت سر می‌گذارد، اردوی ده روزه ای را در کرج بر پا کرده است.

کیمیا علیزاده ملی پوش اعزامی به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ - جاکارتا در تمرین صبح دیروز (یکشنبه - ۱۴ مردادماه) تیم ملی دچار آسیب دیدگی عضلانی شد. پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی و بررسیMRI توسط دکتر رازی مشخص شد که ACLزانوی چپ کیمیا دچار آسیب جدی شده است و قادر به همراهی تیم در بازی های آسیایی نمی باشد.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی ملیکا میرحسینی ملی پوش تکواندو کشورمان که در تورنمنت بین المللی کره جنوبی موفق به کسب مدال طلا شده بود جایگزین علیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم می شود.

ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم، الهه شیدایی در وزن ۵۳- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن +۶۷ کیلوگرم دیگر نفرات اعزامی به بازی های آسیایی هستند.


هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.


گفتنی است؛ هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از ۲۸ مردادماه به مدت ۵ روز در اندونزی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان