کد خبر: ۱۲۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

الهه احمدی پرچمدار احتمالی کاروان ایران در بازی های آسیایی

یکی از مسئولان وزارت ورزش به صورت غیرمستقیم خبر از پرچمداری الهه احمدی در بازی های آسیایی داده است.
به گزارش شیرازه در حالی که همه منتظر بودند کیمیا علیزاده به عنوان اولین پرچمدار ایران زن ایران در بازی های آسیایی جلوی تمامی ورزشکاران در رژه روز افتتاحیه در جاکارتا حرکت کند، مصدومیت شدید او باعث شد تا رویای پرچمداری برایش به پایان برسد.

 
در حالی که گفته می شد وزیر ورزش در جریان بازدید امروز از اردوی تیم های ملی ژیمناستیک و تنیس روی میز از نام پرچمدار جدید کاروان ایران در بازی های آسیایی رونمایی می کند، این اتفاق رخ نداد. البته سلطانی فر در صحبت هایی کوتاه اعلام کرد قطعا پرچمدار ایران یکی از ورزشکاران زن خواهد بود که بعد از جلسه فردای ستاد عالی بازی های آسیایی مشخص می شود.

 
حالا مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در پستی اینستاگرامی خبر جالبی را عنوان کرده است: « ‏پرچمداری کیمیاعلیزاده با همان پای مصدوم در بازیهای آسیایی حفظ می شود یا یک مادر قهرمان وظیفه پرچمداری را بر عهده می گیرد. به هر صورت نوبت، نوبت دختران قهرمان است و یکی از آنها پرچمدار است.»

 
اینکه تصور کنیم کیمیا علیزاده با پارگی رباط صلیبی می تواند همچنان پرچمدار کاروان ایران باشد، کمی دور از ذهن است. او فعلا نمی تواند به درستی راه برود و پرواز طولانی به اندونزی هم می تواند به دردهای او بیافزاید.

 
به نظر می رسد آنطور که مازیار ناظمی کد داده، الهه احمدی، قهرمان تیراندازی ایران فردا به عنوان پرچمدار معرفی می شود. او در مرحله اول هم یکی از گزینه های جدی پرچمداری بود.


نظرات بینندگان