کد خبر: ۱۲۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
در واکنش به تجاوزگری های رژیم صهیونیستی؛

شلیک ۱۰۰ راکت از نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیست نشین

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) چندین ساعت مواضع دشمن صهیونیستی را در پاسخ به تجاوزگری های اخیرش در نوار غزه هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.
به گزارش شیرازه، مهر به نقل از المیادین نوشت، گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) چندین ساعت مواضع دشمن صهیونیستی را در پاسخ به تجاوزگری های اخیرش در نوار غزه هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.

بر اساس این گزارش، گردان های عزالدین القسام در واکنش به تشدید تنش ها در نوار غزه و سرزمین های اشغالی با انتشار بیانیه ای از حملات چند ساعته موشکی و راکتی به مواضع دشمن صهیونیستی در پاسخ به تجاوزگری های اخیر این رژیم در نوار غزه خبر داد.

این گردان ها اعلام کرد که موشک های مقاومت، پایگاه های رعیم (مرکز فرماندهی تیپ غزه)، یفتاح، زیکیم، ایریز و شهرک صهیونیست نشین سدیروت را هدف قرار داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای اعلام کرد: زمان اعلام وفاداری به خون شهدا فرا رسیده است و مقاومت اصرار دارد قواعد نبرد با دشمن صهیونیستی را تغییر دهد.

گردان های ناصر صلاح الدین نیز اعلام کرد شهرک ها و پایگاه های رژیم صهیونیستی را در همه مناطق هم مرز با نوار غزه با ده ها موشک و راکت مورد هدف قرار داده است.

همچنین گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: با وجود تحمل هزینه های بسیار، مقاومت هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه نمی دهد قواعد نبرد را تغییر دهد. ما تعهد می دهیم در چارچوب اصل حمله در مقابل حمله، به اقدامات تجاوزگرانه دشمن صهیونیستی پاسخ دهیم.

رسانه های رژیم صهیونیستی از اصابت یک موشک نیروهای مقاومت به کارخانه ای در منطقه صنعتی شهرک «شاعر هنیگو» و شلیک چندین راکت و موشک از نوار غزه به شهرک صهیونیست نشین «اشکول» (اسدود) و به صدا درآمدن آژیر خطر در آن خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» شب چهارشنبه را در شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه، «شب پناهگاه ها» توصیف کرد. رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن دوباره آژیر در مرکز منطقه النقب در مرکز سرزمین های اشغالی و مناطق پیرامون نوار غزه خبر دادند.

این رسانه ها اعتراف کردند: شب بسیار سختی بود، حتی در تنش های چند هفته اخیر در نوار غزه نیز شاهد چنین شبی نبودیم.

گفتنی است که جنگنده‌ها و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه به بهانه مقابله با گروه‌های مقاومت مناطقی در نوار غزه را هدف حملات خود قرار دادند.

سه شهید در حملات هوایی صهیونیستها به غزه

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غرب «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه خبر داد.

همچنین در حمله هوایی صهیونیستها به منطقه الجعفراوی در استان الوسطی (دیر البلح) در مرکز نوار غزه یک زن باردار فلسطینی و دختر بچه اش به شهادت رسیدند و همسرش زخمی شد.

دست کم ۱۲ فلسطینی نیز در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه زخمی شدند.

نظرات بینندگان