کد خبر: ۱۲۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

آمادگی ورزشگاه پارس شیراز جهت میزبانی رقابت های لیگ یک فوتبال

طبق اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس رقابت های فصل جاری فوتبال دسته اول باشگاه های کشور و دیدارهای دو نماینده فارس در این مسابقات در ورزشگاه بزرگ پارس شیراز برگزار می شود.
به گزارش شیرازه محمد رضا صلواتی مدیر روابط عمومی اداره کل در این باره اظهار داشت: با توجه به افتتاح و بهره برداری از ورزشگاه بزرگ پارس شیراز که سال گذشته در سفر رئیس جمهور محترم به فارس و با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح گردید لذا این ورزشگاه زیبا و منحصر به فرد در فصل جاری رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور آماده برگزاری مسابقات و پذیرایی از تیمهای میهمان خواهد بود.

وی گفت: این ورزشگاه که با همت و تلاش بی وقفه و پیگیری مدیر کل ورزش و جوانان فارس و مسوولان استان و مساعدت وزارت ورزش و جوانان به بهره برداری رسیده است در واقع انتظار مردم فارس و به ویژه شهر شیراز پس از 22 سال به سر رسید و اکنون این ورزشگاه با افتخار و زیبایی هر چه تمامتر در خدمت مردم خواهد بود و برای برگزاری رقابتهای فوتبال باشگاههای کشور آماده ارایه خدمات است.

صلواتی بیان کرد: براساس اعلام سازمان لیگ، رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور از شنبه 20 مرداد ماه جاری آغاز می شود و طبق برنامه تیم فجر شهید سپاسی شیراز در کرج میهمان تیم اکسین البرز خواهد بود و تیم قشقایی شیراز هم دیگر نماینده فارس و شهر شیراز در این دوره از مسابقات از ساعت 19:30 روز یکشنبه 21 مرداد ماه جاری در ورزشگاه بزرگ پارس شیراز میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس همچنین از عموم مردم ورزش دوست و علاقمند به فوتبال دعوت کرده است به منظور تماشای این مسابقات در روز و ساعت اعلام شده در ورزشگاه بزرگ پارس شیراز حضور بهم رسانند.

گفتنی است در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور در فصل جاری 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت دو تیم اول و دوم جدول رده بندی به لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور صعود خواهند کرد.

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، فوتبال
نظرات بینندگان