کد خبر: ۱۲۴۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

انبارهای احتکار مواد غذایی در استان فارس شناسایی شدند

بیش از ده ها انبار احتکار در استان فارس شناسایی شدند و تا این لحظه بیشترین کشف انبارهای احتکار در کشور مربوط به استان فارس بوده است.
به گزارش شیرازه؛ بعد از شناسایی تعدادی از انبارهای محتکران در استان های مختلف و هشدار سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به محتکران در خصوص وارد کردن محتویات انبار های خود به بازار، تعدادی از شبکه های شناسایی در استان فارس اقدام به شناسایی انبارهای محتکران کردند.

در همین راستا یک شبکه شناسایی در لارستان استان فارس 2 انبار حاوی انواع برنج های خارجی را شناسایی کردند. در این انبارها بالغ بر 500 هزار کیلو برنج نگهداری می شد که برآورد اولیه قیمت آنها رقمی حدود 6 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

ادامه شناسایی ها در لار نیز منجر به کشف 7 انبار برنج خارجی در برخی از شهرهای این شهرستان شده است به طوری که بالغ بر 950 تن برنج خارجی از این انبارها کشف و ضبط شده است.

130 تن برنج خارجی هم از 3 انبار در نی ریز استان فارس کشف شده است که بعد از شناسایی توسط نیروهای شناسایی بسیج، این انبارها توسط نیروهای تعزیرات پلمپ شدند.

در ادامه شناسایی های صورت گرفته توسط نیروهای بسیج، یک انبار محتوی لوازم یدکی خودرو واقع در یکی از کارخانه های شهرستان مرودشت با ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان نیز شناسایی و بعد از طی مراحل قانونی و دستورات قضایی این انبار نیز پلمپ شد.

انبار دیگری محتوی لوازم خانگی وارداتی در شهر خنج کشف و شناسایی شد که برآوردهای اولیه حاکی از احتکار 1میلیارد تومان لوازم خانگی خارجی در این انبار است.

این انبار بعد از شناسایی و ورود ماموران تعزیرات حکومتی به دستور مقامات انتظامی و با حکم تعزیرات پلمپ شد تا محموله آن به زودی وارد بازار مصرف شود.

لازم به ذکر است بیشترین کشف انبارهای احتکار در کشور در استان فارس بوده است که این حجم از احتکار، عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در زمینه نظارت بر بازار را زیر سوال برده است.
برچسب ها: احتکار ، فارس ، شیراز ، برنج
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
0
برای همینه که رزق باران همه جا داریم الا فارس.ازبس ازخدا بیخبر شدن برای مال دنیا.