کد خبر: ۱۲۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

دومین میدان میوه و تره­‌بار شیراز افتتاح می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: دومین میدان میوه و تره­‌بار شیراز تا دو ماه آینده در جاده امیرکبیر افتتاح می‌شود و مورد بهره­‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش شیرازه، محمدرضا محمدحسن‌­پور با بیان اینکه تنها میدان میوه و تره‌­بار شیراز ظرفیت کافی برای توزیع حجم بالای محصولات کشاورزی را ندارد، از راه‌­اندازی دومین میدان با سرمایه‌­گذاری بخش خصوصی خبر داد.

وی میدان میوه و تره‌­بار شیراز را مقصد عمده محصولات کشاورزی تمام شهرستان‌های فارس و همچنین برخی از استان­‌های همجوار دانست و اظهار داشت : ظرفیت این میدان در حال حاضر به هیچ عنوان پاسخگوی توزیع این حجم از میوه و تره‌­بار نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه سرمایه­‌گذار خصوصی در احداث دومین میدان ورود کرده است و بخشی از مجوزات قانونی را نیز اخذ کرده‌­اند، گفت: با پایان مراحل قانونی و تشریفات اداری، پیش­‌بینی می­‌شود این میدان تا دو ماه آینده مورد بهره‌­برداری قرار گیرد و توزیع میوه و تره‌­بار بخشی از شهر را به عهده گیرد.

وی همچنی میدان فعلی میوه­ و تره بار را تابلو شیراز خواند و نجات این میدان از وضعیت فعلی و توسعه و ساماندهی کمی،کیفی و زیباسازی آن را ضرورتی دانست که معاونت خدمات شهری و سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری به آن اهتمام دارد.

محمدحسن­‌پور در پایان با انتقاد از ایجاد بازارچه‌­های کوچک میوه و تره بار در هر نقطه از شهر گفت: راه‌اندازی این میادین ایجاد اشتغال و افزایش درآمد شهرداری را به دنبال نداشته است، بلکه سبب جلوگیری از ورود سرمایه‌گذار برای ایجاد مجتمع‌های بزرگ است و کیفیت سیما و منظر شیراز نیز با وجود بازارچه‌های متعدد در سطح شهر خدشه‌دار می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان