کد خبر: ۱۲۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
همزمان باروز حمایت از صنایع کوچک انجام شد؛

حضور صنعتگران شاخص صنايع كوچک فارس در بزرگترين نمايشگاه صنايع كوچک كشور

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از حضور صنعتگران شاخص صنايع كوچك استان در بزرگترين نمايشگاه صنايع كوچك كشور در تهران خبرداد.

به گزارش شیرازه، احد فتوحي گفت: نمايشگاه بزرگ صنايع كوچك ايران همزمان با 21مردادروز حمايت از صنايع كوچك با حضور بیش از ۱۰۰۰ واحد صنعتی در محل مصلاي نماز جمعه تهران برگزار مي شود.

وي تصريح كرد: اين نمايشگاه در سال حمايت از كالاي ايراني و در راستای معرفي و ارائه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط کشور به همت سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران برگزار مي شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس برگزاري نشست‌های B۲B، کارگاه‌های آموزشی، پاویون‌های تخصصی معرفی شرکت‌های مدیریت صادرات و تبیین و نقش و جایگاه این قبیل شرکت هاو نيز معرفی خدمات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران وشرکت‌های تابعه را برنامه هاي اين نمايشگاه اعلام كرد.

وي با بيان اينكه 30واحد صنعتي نيز از فارس به اين نمايشگاه اعزام مي شود، گفت: اين واحد ها در بخش هاي ماشین‌آلات و صنایع فلزی، صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی و برق و الکترونیک به فعاليت مي پردازند و در شمار واحد هاي شاخص استان محسوب مي شوند.

فتوحي اضافه كرد: در این نمایشگاه ضمن گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک به سهم ۹۲ درصدی این صنایع از صنایع کشور و جایگاه ویژه صنایع کوچک در توسعه صنعتی پرداخته می‌شود.

گفتنی است، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت‌های تابعه در یک دهه اخیر تلاش‌های فراوانی کرده‌اند تا بسترهای لازم در حوزه زیر ساخت‌ها و توسعه نرم افزاری برای صنایع کوچک و متوسط کشور فراهم آورند تا رشد و توسعه رقابت‌پذیری در sme ها شتاب گيرد.

روز21مرداد در تقويم كشور با عنوان روز حمايت از صنايع كوچك نامگذاري شده است.


نظرات بینندگان