کد خبر: ۱۲۴۳۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

سینه چاکی نماینده شیراز برای دولت و اتخاذ مواضع افراطی تا کی ادامه دارد؟

عملکرد ضعیف دولت در مسائل اقتصادی به جایی رسیده که حتی برخی از تشکل های جریان اصلاحات برای اینکه بیش از اندازه مردم از دولت دوازدهم ناامید نشوند پروژه عبور از روحانی را دنبال می کنند.
سینه چاکی نماینده شیراز برای دولت و اتخاذ مواضع افراطی تا کی ادامه دارد؟
به گزارش شیرازه، درحالی که حسن روحانی تاکنون نتوانسته به وعده های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشاند و تیم اقتصادی دولت نیز طی یک سال گذشته عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشته و همین موضوع صدای مردم، رسانه های حامی دولت و برخی از چهره های جریان اصلاحات را درآورده است، نماینده شیراز در گفتگو با خبرگزاری دولت گفته است «پرسش از رییس جمهوری در مجلس با اهداف اجتماعی، معیشتی و اقتصادی مطرح نشده است و بیش از 90 درصد امضا کنندگان آن با اغراض سیاسی دست به این اقدام زده‌اند»

پارسایی، مسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی در سال 1392 و حامی روحانی در انتخابات 96 که این روزها به عنوان یک چهره دو آتیشه اصلاح طلب و عضو فراکسیون امید به ایراد سخنرانی می پردازد مدتی پیش نیز، یعنی همان زمان که دلار به مرز 12 هزار تومان و قیمت طلا لحظه ای بالا می رفت و رئیس جمهور روزه سکوت گرفته بود و ترامپ ایران را به نسل کشی و تحریم شدید اقتصادی تهدید می کرد، توئیت زد که «اگر بستن تنگه ها و رفتن به استقبال واکنشهای سخت و پر هزینه خواست مردم است، اجازه دهیم صدای این خواسته، در چهارچوب قانون از صندوق رای شنیده شود. زمان استفاده از اصل 59 قانون اساسی، کی فرا میرسد؟»

این دندان پزشک که بر کرسی سبز مجلس جلوس کرده و کتاب قانون را در دست دارد در حالی مطالبه اجرایی شدن اصل 59 قانون اساسی و انجام رفراندوم در چنین موضوعی می کند که هیچ کجای اصل 59 قانون اساسی نیامده است که در مسائل امنیت ملی و نظامی باید رفراندوم برگزار کرد.

حال به جای اینکه این نماینده بر مبنای حق و حقوق نمایندگی و اصل 88 قانون اساسی از رئیس دولت بخواهد که پاسخگوی مطالبات و وعده های محقق نشده اش به مردم باشد به توئیت های سیاسی رو آورده و با خبرگزاری دولت مصاحبه می کند و طرح پرسش از رئیس جمهور را سیاسی می داند!

این درحالی است که عملکرد ضعیف دولت در مسائل اقتصادی به جایی رسیده که حتی برخی از تشکل های جریان اصلاحات برای اینکه بیش از اندازه مردم از دولت دوازدهم ناامید نشوند پروژه عبور از روحانی را دنبال می کنند.

مواضع افراطی، رفتار سیاسی و حضور کم رنگ پارسایی نسبت به سه نماینده دیگر در شیراز، این مسئله را به ذهن متبادر می کند که وی به دنبال دست و پا کردن جایگاهی در میان بزرگان اصلاح طلب و حامیان افراطی دولت است تا احتمالا در انتخابات دوره بعد مجلس از حوزه انتخابیه تهران نام نویسی و در لیست اصلاح طلبان قرار گیرد. البته چنانچه تا 1400 پُست دولتی به او پیشنهاد نشود!
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
همام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
0
چه انتظاری دارید؟ وقتی رییس حمهور دولت نهم و دهم در این شرایط بحرانی که نیاز به همدلی است سم پاشی می کند، از نماینده ای که تا دیرئز گمنام بود و یکباره رای آورده و حو گیر شده چه انتظاری باید داشت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
0
راجع به کوچک زاده و نظرش نسبت به احمدی نژادم همین نظر رو داشتید؟