کد خبر: ۱۲۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
نعمتی در جمع خبرنگاران:

ارتش و سپاه توجه بیشتری نسبت به تولیدات ملی دارند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: امروز نیازمند توجه بیشتری به تولیدات ملی هستیم و خوشبختانه همکاران ما در ارتش و سپاه به این امر توجه بیشتری دارند.
به گزارش شیرازه ، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری جشنواره ملی ایده پردازی شهید نامجو، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حال حاضر نیازمند توجه بیشتری به تولیدات ملی هستیم که خوشبختانه اتفاقات خوبی در این مسیر افتاده است و همکاران ما در ارتش، سپاه و شرکت های دانش‌بنیان بیشتر به این امر توجه کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی ایده پردازی شهید نامجو، افزود: فکر می‌کنم اینگونه جشنواره‌ها می‌تواند مشوق بسیار خوبی برای شکوفایی نیروهای مسلح باشد چراکه که شرکت‌کنندگان آن، حرف های زیادی در عرصه IT‌ و مخابرات برای گفتن دارند.

نعمتی ادامه داد: هر جا دوستان ما در عرصه دفاعی نیازمند حمایت مجلس بوده‌اند، ما تلاش خود را کرده‌ایم و هر جا نیاز به کمک داشته باشند، کمک خواهیم کرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در بحث‌های نظارتی جزو مجموعه های منظم هستند که بودجه شان را برای اهدافی که از قبل ترسیم کرده اند، اختصاص می‌دهند و در نظارت های سالانه مجلس انحراف از بودجه آنها بسیار ناچیز است.


منبع: مهر
نظرات بینندگان