کد خبر: ۱۲۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
حسن عباسی در شیراز:

تعلل حراست‌ها عامل 90 درصد فسادها/ باید مشخص شود فرزندان مسؤولان چکار می‌کنند

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه این چه اِشراف اطلاعاتی است که طرف وقتی فرار کرد باید متوجه فسادش شد، گفت: تروریست‌های اقتصادی باید بلافاصله تیرباران شوند.
به گزارش شیرازه، حسن عباسی شامگاه دوشنبه در مسجد امتیاز با اشاره به وضعیت فعلی کشور و کسانی که در چنین شرایطی به فساد و اختلاس اقتصادی می‌پردازند، اظهار داشت: ابلیس امروز چهره نشان داده و روبروی کشوری قرارگرفته که 40 سال تحریم و تهدید را تحمل کرده است.

*ربا 60 درصد ارزش پول ایران را نابود کرد

وی با اشاره به ترفند ترویج «رِبا» از سوی صهیونیست‌ها برای فلج کردن جامعه، افزود: صهیونیست‌ها برای نابودی کشور ربا را در جامعه ایرانی ترویج داده و رسماً جنگ با خدا راه انداخته‌اند، چراکه در روایات آمده هر که ربا می‌خورد و می‌دهد مثل‌اینکه با خدا در حال جنگ است.

این تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه نظام مالی ستون فقرات جامعه است و وقتی با پول ربا فلج شود، جامعه نیز فلج خواهد شد، ادامه داد: در 2 سال گذشته 7 مرجع تقلید 110 بار در مورد ربا هشدار داده‌اند اما مسؤولان دولت گوششان بدهکار نبود و نتیجه این شد که امروز 60 درصد ارزش پول مردم نابود شد، زیرا سیستمی که به آن تکیه شده، سیستم ربوی است.

عباسی با بیان اینکه نظام مالی کشور در 2 ماه گذشته پدر مردم را درآورده است، افزود: آمریکایی‌ها معتقدند اگر می‌خواهند ایران را به زمین بزنند باید ابتدا پول این کشور را زمین زده و بی‌ارزش کنند و به این می‌گویند جنگ ارزی یا جنگ پول‌ها و ابلیس برای اینکه پشت نظام را بخواباند راهی جز آلوده کردن زندگی مردم با ربا ندارد.

*جاسوسان سازمان ملل در تهران

رئیس اندیشکده یقین در ادامه به بازرسی مأموران سازمان ملل از دانشگاه‌های ایران اشاره کرد و افزود: امروز جاسوسان سازمان ملل، دانشگاه به دانشگاه در تهران می‌چرخند و اتاق اساتید را تفتیش می‌کنند و ما پس از 5 سال مذاکره دوباره به سال 92 برگشته‌ایم؛ اما هنوز برخی می‌گویند باید با آمریکا مذاکره کنیم که چنین کسانی طبق آیه قرآن وکیل مردم نیستند.

*جریان انقلابی غده سرطانی فساد را بیرون می‌آورد

عباسی همچنین با اشاره به استیضاح چند روز گذشته وزیر کار و اینکه هرکسی رسید فسادی را به وی نسبت داد، گفت: جمهوری اسلامی یک غده سرطانی در درون خود به نام فساد دارد که 40 سال می‌خواهد آن را جراحی کرده و بیرون بیندازد و طبیعتاً این جراحی درد دارد، اما مفسدان بدانند که جریان انقلابی به حول و قوه الهی این غده را از درون نظام بیرون خواهد کشید.

*5 اقلیتی که مردم را می‌درند

این فعال سیاسی با اشاره به 5 گروه اقلیت که دائم در حال دریدن مردم جامعه هستند و تشبیه آنان به شیر، گرگ، روباه، سگ و خوک اظهار داشت: کسی که در جمهوری لباس دین بر تن کرده، پُست و صندلی اشغال کند، ریش بگذارد و تسبیح به دست گرفته و پیشانی‌اش را پینه بیندازد اما دختر و پسرش در فلان کشور خارجی در فضای مجازی به شکل زننده‌ای ظاهر شوند، معلوم است که این شخص حرف و عملش یکی نبوده که چنین فرزندانی را تربیت کرده است.

رئیس اندیشکده یقین افزود: آنجایی که مدعیان دین حرف و عملشان یکی نبود مطمئناً طبقه روباه‌ها در جامعه شکل‌گرفته و در چنین جامعه‌ای حتماً امام حسین (ع) به مذبح می‌رود.

وی با بیان اینکه طبقه چهارم اقلیت‌های درنده، سگ‌ها هستند که مردم از ترس زبانشان به آنان احترام می‌گذارند، ادامه داد: اگر چنین طبقاتی در دوره انبیا و ائمه شکل‌گرفته در دوره جمهوری اسلامی نیز می‌تواند شکل بگیرد.

*طبقه خوک‌ها و به مَذبح رفتن امام حسین (ع)

عباسی با اشاره به طبقه پنجم اقلیت‌ها که جامعه را می‌درند، تصریح کرد: اما گروه پنجم خوک‌ها هستند که در مقابل حق و باطل مُخنّث بوده، یعنی معلوم نیست طرفدار حق هستند یا باطل.

این تحلیلگر سیاسی افزود: الآن جنگ ارزی و پولی است و دشمن فشار می‌آورد تا ارزش پول کشور پائین آمده و ایران مجبور به مذاکره با آمریکا شود تا هرچه می‌خواهند به ما تحمیل کنند، بنابراین زمان خریدوفروش سکه نیست که دلار بخری در بالش خانه پنهان کنی، اما متأسفانه گروه خوک‌ها به این چیزها فکر نمی‌کنند، درحالی‌که می‌بینند مردم در فقر دست‌وپا می‌زنند و برایشان مهم نیست.

وی با بیان اینکه خوک‌ها به هر فحشایی دعوت شوند، سریعاً این دعوت را اجابت می‌کنند، افزود: برخی در درون حکومت خودشان را مقیّد می‌دانند برای کسانی که می‌خواهند در آنتالیا به فحشای خود برسند، همه‌گونه تجهیزاتی مهیا کنند.

عباسی با تأکید بر اینکه در جامعه‌ای که مخنُّث زیاد و رویکرد خوکی بسیار شد، حتماً امام حسین به مَذبح می‌رود، خاطرنشان کرد: جامعه ما جامعه زنده و حساسی است که نسبت به این 5 طبقه شیرها، گرگ‌ها، روباه‌ها، سگ‌ها و خوک‌ها واکنش نشان می‌دهد.

*دروغ‌هایی که به مردم گفته شد

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه آن یک‌درصدی که سکه و ارز خریدوفروش می‌کنند ابلیس اقتصادی هستند، ادامه داد: اقتصاد جمهوری اسلامی می‌تواند مشکلات کشور را حل کند و مسؤولان دولت و استادان اقتصاد به مردم دروغ گفته‌اند که برای رونق اقتصادی باید حتماً با آمریکا مذاکره کرد.

وی افزود: آنان دروغ گفته‌اند که برای ایجاد اشتغال نیاز به سرمایه‌گذاری خارجی است، دروغ گفته‌اند که حتماً توریست باید بیاید پول خرج کند تا اقتصاد کشور رونق گیرد، چراکه اقتصاد ما نیازی به کشورهای دیگر ندارد و به‌اندازه کافی ثروتمند هستیم.

*طشتی که تبدیل به آبکش شده!

رئیس اندیشکده یقین خاطرنشان کرد: اقتصاد ما مانند یک طشت آب است که 10 لیتر آب برای آن کافی است و این 10 لیتر در داخل کشور قابل‌ دسترسی است، اما در زیر این طشت حُفره‌هایی ایجادشده که آن را تبدیل به آبکش کرده و در زیر این حفره‌ها مفسدان و گردن‌کلفتان اقتصادی دهان باز کرده و هرچه در این طشت ریخته می‌شود به دهان آنان می‌رود. خُب با چنین شرایطی بودجه کشور کفایت نمی‌کند و می‌گویند حالا بروید مالیات بیشتر بگیرید و سرمایه‌گذاری خارجی بیاورید و... اما باز هم درست نمی‌شود.

عباسی ادامه داد: 11 میلیارد دلار را دولت به بازار ریخت و هنوز 2.5 میلیارد دلار دیگر را نگفته‌اند که به چه کسانی داده‌اند. دلار 4200 تومانی گرفته‌اند و جنس 7 هزار تومانی به مردم داده‌اند و صدای مسئولان دولت درنمی‌آید. معلوم است که با چنین بودجه‌ای می‌توان کشور را به‌راحتی اداره کرد بدون آنکه نیاز به کشور دیگری باشد.

وی تأکید کرد: آمریکایی که قرار است ما را نجات دهد یک‌ میلیون بدهی خارجی دارد، درحالی‌که بدهی کشور ما بسیار ناچیز است؛ بنابراین برای رونق اقتصادی نیازی به کشورهای دیگر نیست.

*دزدان سر گردنه

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به فسادهایی که در صنعت خودرو پیش‌آمده بود نیز گفت: در واردات خودرو خودشان سر همه کلاه گذاشته و ثبت سفارش می‌کردند؛ درواقع گلوگاه را مانند دزدان سرگردنه گرفته بودند و مجرایی که بازشده بود تا به نفع مردم شود را به نفع خود مصادره کرده بودند و وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به مردم گزارش نداد که چه اتفاقی افتاده است.

عباسی افزود: وزیر صنعت می‌گوید این‌ها تروریست اقتصادی هستند، خب اگر راست می‌گویید همان‌جا باید این‌ها را گرفت و تیرباران کرد.

*نقدی بر وزارت اطلاعات

رئیس اندیشکده یقین در ادامه با نقدی بر وزارت اطلاعات نیز گفت: وزیر اطلاعات می‌گوید نباید با مفسد اقتصادی برخورد شدید کرد، خُب این چه حرفی هست که می‌زنید؟ حرف‌های شبه روشن‌فکری لیبرالی که ما با سرمایه‌گذاران مشکل نداریم؛ آخر این سرمایه‌دار، درست‌وحسابی که در این مملکت سرمایه‌دار نشده بلکه زالو بوده و هیچ ثروتی درجایی انباشت نخواهد شد مگر اینکه حق مردم درجایی دیگر ضایع شده باشد.

وی ادامه داد: در حکومت دینی وزیر اطلاعاتی که مُلبّس به لباس روحانیت هست به‌جای اینکه جذبه‌ای داشته باشد که تروریست‌های اقتصادی با نام وی بدنشان بلرزد، خودش می‌شود حامی آنان که نباید با آنان برخورد شدید کرد؛ به‌طوری‌که امام جامعه به وی تذکر می‌دهد.

عباسی خاطرنشان کرد: اگر در جایی فساد رخ می‌دهد باید دانست که همه سازمان‌ها حراست دارند و حراست زیرمجموعه وزارت اطلاعات است و اگر مفسدی فساد می‌کند و فرار می‌کند مقصر حراست‌ها هستند که نتوانسته‌اند به‌عنوان چشمان بیدار عمل کنند؛ مانند جریان ثبت سفارش خودرو در وزارت صنعت، معدن و تجارت.

این تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه وزارت اطلاعات اگر به مفاسد اقتصادی اشراف داشت، رهبر انقلاب مجبور نمی‌شد به وی تذکر دهد، خطاب به رئیس دولت افزود: کسی که کارشناس امنیت نیست چرا باید وزیر اطلاعات شود؟ شما که لباس دین بر تن دارید چرا شایسته‌سالاری را رعایت نمی‌کنید؟ آنجایی که مردم با دین دچار مشکل می‌شوند منادیان دین در لباس روحانیت مشاغلی راعهده‌دار می‌شوند که خودشان اعتراف می‌کنند که تخصصی در آن ندارند و بعد 4 تا جوان انقلابی که می‌خواهند در شیراز برنامه بگذارند، آن‌وقت اداره اطلاعات، استانداری، فرمانداری و ... آنان را به صُلّابه می‌کشند!

وی تصریح کرد: در عصر ارتباطات بگیروببند شما جواب نمی‌دهد و آقایان امنیتی اگر می‌خواستید بگیروببند راه بیندازید، مفسدان را دستگیر و جلوی این‌همه بخوربخور را می‌گرفتید.

عباسی با بیان اینکه شمایی که می‌خواهید جلوی دهان‌ها را بگیرید کور خواندید، زیرا فساد تا پشت در اتاق‌های شما آمده، اظهار داشت: جامعه‌ای که در آن‌کسانی در لباس دین مشاغل را اِشغال می‌کنند که صلاحیت آن را ندارند، در آن جامعه فساد نهادینه می‌شود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: 90 درصد مشکل اقتصادی مردم و فساد سازمان‌ها به خاطر عدم دقت نظر حراست‌ها بوده و کسی که اینجا مقصر است، سازمان امنیتی است.

*توئیت‌بازی نمایندگان مجلس!

وی خاطرنشان کرد: مدیران اطلاعاتی به بنده گفتند که حراست‌ها زیر نظر وزارت اطلاعات نیست و مدیران دستگاه‌ها آنان را انتخاب می‌کنند که بنده در جواب آنان گفتم خب بروید در مجلس و قانونی تصویب کنید، مجلس که بیکار است و نمایندگان آن در حال توئیت‌بازی هستند! خُب بنشینند یک قانون تصویب کنند تا حراست‌ها زیر نظر وزارت اطلاعات باشد، چراکه حراست را نباید مدیر دستگاه انتخاب کند.

عباسی بیان داشت: مردم وقتی چنین وضعیتی را می‌بینند همه‌چیز را به سُخره گرفته و می‌گویند می‌خورند و می‌برند، آخر این چه اِشراف اطلاعاتی است که طرف وقتی فرار کرد باید متوجه فسادش شد؟!

این فعال سیاسی در ادامه با بیان اینکه مشکل طشت اقتصاد با مذاکره با ترامپ حل نمی‌شود، افزود: اگر قوه قضائیه و دستگاه‌های مربوطه کف طشت اقتصاد را قیرگونی کنند و دیگر نَشت ندهد مطمئن باشید همان مقدار آبی که در آن می‌رود برای کشور کافی است و با همان درآمد می‌توان کشور را اداره کرد.

*جریان انقلابی فساد را ریشه‌کن می‌کند

وی با بیان اینکه جریان انقلابی برای ریشه‌کنی فساد محکم وارد عرصه شده است، خاطرنشان کرد: بعد از رفتن ناطق نوری از دفتر بازرسی رهبری، شرایط بهتر شده است؛ چراکه باوجود وی اتفاق خاصی نمی‌افتاد و زمانی که رهبری اژدهای هفت‌سر فساد را مطرح کردند، بخش نخست مبارزه برعهده بازرسی است و پس‌ازآن باید مطالبه‌گری کرد که خوشبختانه در چند ماه گذشته این مطالبه‌گری در کشور به اوج خود رسیده است.

عباسی خاطرنشان کرد: ما تا ریشه‌کن شدن فساد از پیکره نظام لحظه‌ای از تلاش فروگذار نخواهیم کرد، چراکه باید مشخص شود فرزندان مسؤولان چکار می‌کنند و اصل «از کجا آورده‌ای» باید با جدیت ادامه یابد.

این فعال سیاسی در پایان گفت: مسیر مبارزه با فساد اقتصادی شهید می‌خواهد، چراکه گردن‌کلفت‌های اقتصادی حاضر نیستند به همین سادگی دست از کارهای خود بردارند و ما آماده‌ایم برای مبارزه با فساد هزاران بار شهید شویم و به حول و قوه الهی جریان انقلابی فساد را در کشور ریشه‌کن خواهد کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
برچسب ها: حراست ، فساد ، مسئولین ، اختلاس
نظرات بینندگان