کد خبر: ۱۲۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس:

بی توجهی مدیران، ریشه مشکلات کنونی کشور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس گفت: ریشه مشکلات و تنگناهای کنونی کشور بی توجهی مدیران و مسئولان به خواسته ها و مطالبات به حق مردم است.
به گزارش شیرازه؛ حجت الاسلام حاجی زاده در جمع کارکنان لشکر عملیاتی 19 فجر، با اشاره به اتفاقات امروز جامعه جهانی، دزدی ها و جنایات تاریخ بشریت گفت: اولویت و توجه تمامی انسان ها باید به تقوا و ترس از خدا باشد که در ادامه ضامن انسان و حفظ سلامت جامعه خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس در توصیف بی تقوایی در سطح جامعه جهانی عنوان کرد: ظلمی که در حق سوریه، یمن، عراق، افغانستان و دیگر کشورهای منطقه غرب آسیا صورت گرفته نشان از بی عدالتی و نبود خداترسی در جامعه جهانی است.

وی در خصوص مشکلات ایجاد شده درعرصه های مختلف بویژه حوزه اقتصادی کشور، مدیران و مسئولان را به رعایت تقوا توصیه کرد و افزود: اگر مدیر و مسئول یک مجموعه رعایت تقوا کند و از خدا بترسد، همه در کنار یکدیگر با صفا، صمیمت و عدالت امور مربوطه را پیش خواهند برد و آن مجموعه به موفقیت خواهد رسید.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه گفت: مدیر اسلامی که مبنای کارش تقوا و خداترسی است، از دیدگاه اسلام باید نگاهی عادلانه و مساوی به زیردستان داشته باشد.

وی دو رکن اساسی مدیریتی در نگاه اسلام را این گونه تشریح کرد: مدیریت با صلابت و کار تشکیلاتی در کنار اخلاق دو رکن لازم و ملزوم یک مدیر موفق هستند که می بایست به هردو توجه ویژه شود.

این مقام مسئول در سپاه فجر فارس با اشاره به دفاع از مردم مظلوم یمن و سوریه بیان داشت: در مقابل ظلم و ناحقی می بایست عرض اندام کرد و بی تفاوت نبود که احقاق حق وظیفه امروز همه ماست و در کلام خدا و ائمه اطهار به وضوح به آن اشاره شده است.

وی در ادامه سخنان خودبه موضوع عزت و ذلت در مقابله با استکبار جهانی پرداخت و اظهار داشت: باید بین عزت و ذلت یکی را انتخاب کنیم که اگر همانند چهل سال گذشته راه عزت را برگزینیم، به همه خواسته هایمان خواهیم رسید و سربلند خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس با اشاره به بی توجهی مسئولین به خواسته ها و مطالبات مردم گفت: علت مشکلات و تنگناهای کنونی کشور، بی توجهی مدیران و مسئولین به خواسته ها و مطالبات به حق مردم است و اصولا برای رشد و بالندگی کشور می بایست انتقاد صریح و سازنده صورت پذیرد.

وی در پایان با اشاره به توطئه های دشمن و سواستفاده از احساسات پاک مردم عنوان داشت: عده ای از خودفروختگان داخلی همچون سلطنت طلبان و منافقین در حال سواستفاده از مطالبات و خواسته های به حق مردم هستند و قصد به بیراهه کشیدن آن ها را دارند که هربار با هوشیاری مردم تیرشان به سنگ خورده است.
نظرات بینندگان