کد خبر: ۱۲۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

جهرم قهرمان رقابت های هندبال نوجوانان فارس شد

رئیس اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان جهرم گفت: رقابت های هندبال نوجوانان استان فارس از 21 مرداد با شرکت 9تیم به میزبانی شهرستان پاسارگاد برگزار و تیم جهرم قهرمان شد.
به گزارش شیرازه، عبدالرحیم خداجو، رئیس اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان جهرم گفت: 9 تیم استان فارس از شیراز، جهرم، پاسارگاد، آباده، لارستان، فسا، کازرون، فیروزآباد و مرودشت با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه تیم هندبال نوجوانان جهرم با پیروزی بر تیم‌های شیراز، مرودشت و پاسارگاد در دور مقدماتی به مرحله‌ نیمه نهایی راه یافت، اضافه کرد: در این مرحله نیز تیم لارستان را با دستاورد 20 بر13 شکست داد و به دیدار نهایی این پیکارها راه یافت.

وی افزود: در دیدار نهایی تیم جهرم با نتیجه 17 بر10 تیم فیروزآباد را شکست داد و بر سکوی قهرمانی این دور از رقابت ها ایستاد و تیم‌های فیروزآباد و لارستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی اظهار کرد: تیم جهرم با قهرمانی در این پیکارها، جواز شرکت در مسابقات منطقه‌ 8کشور را که در شهریورما برگزار خواهد شد به دست آورد.

خداجو گفت: بازیکنان تیم نوجوانان هندبال جهرم علی اسماعیل ‌پور، امیرحسین سقاباشی، محمد مهرادنیا، امیرمحمد بهارلو، سینا بهنام ‌نژاد، محمد قایدی، ابوالفضل ارامین، محمد متین ظهرابی، علی نصیری‌ نژاد، امیرحسین گچکاران، عرفان آرامش و محمدحسین معماری‌ فرد بودند.

رئیس اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان جهرم بیان کرد: مربی این تیم سیدعباس کارگر و سرپرست تیم، امین کارگر بودند.

این تیم در رقابت‌های قهرمانی آموزشگاه‌های متوسطه‌ اول کشور که از اول تا ششم مردادماه در تبریز برگزار شد، بر سکوی سوم کشور ایستاد.
برچسب ها: نوجوانان ، فارس ، هندبال
نظرات بینندگان