کد خبر: ۱۲۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

برگزاری جشنواره ارتقای ایمنی دارو در بیمارستان‌های شیراز

مصرف ایمن دارو در بیمارستان ها، یکی از شاخه های اصلی ایمنی بیمار است که در همین راستا، جشنواره ارتقای ایمنی دارو، در تمامی بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف حساس سازی کارکنان،‌ پزشکان و مدیریت دارویی مراکز برگزار شد.

به گزارش شیرازه، دکتر «قاسم ایزدی» مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان کازرون و مشاهده فعالیت این مرکز، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در طی روزهای جشنواره، گفت: خطاهای دارویی، می تواند عوارض جبران ناپذیری اعم از جسمی، روحی و مادی در گیرندگان خدمت به همراه داشته باشد که پیشگیری و کاهش ضریب خطا در موسسات تشخیصی درمانی، به برنامه ریزی و عزم جدی برای ایجاد حساسیت در گروه های مختلف بالینی نیاز دارد. او برگزاری اینگونه برنامه ها را داری نقش بسزا در ارتقای ایمنی مصرف دارو در بیمارستان ها عنوان کرد.

در این جشنواره که در روزهای بیست و دوم تا بیست و چهارم مرداد برگزار شد، مسوولان اداره اعتباربخشی امور درمان و اداره پرستاری معاونت درمان با تعامل معاونت غذا و دارو از فعالیت های بیمارستان ها بازدید کرده و از مراکز برتر تقدیر شد.

برچسب ها: بیمارستان ، پزشکی ، شیراز
نظرات بینندگان