کد خبر: ۱۲۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

شهردار ارسنجان استیضاح شد

کامران میرزایی شهردار ارسنجان عصر چهارشنبه 24 مرداد در جلسه شورای شهر ارسنجان استیضاح و برکنار شد.
شهردار ارسنجان استیضاح شد
به گزارش شیرازه، عصر چهارشنبه 24 مرداد جلسه شورای شهر ارسنجان با حضور اعضا این شورا و شهردار برگزار و کامران میرزایی شهردار ارسنجان استیضاح شد.

حسین نعمتی رییس شورای شهر ارسنجان در گفتگو با خبرنگار شیرازه در مورد استیضاح شهردار ارسنجان گفت: موضوع استیضاح از چند مدت پیش مطرح بود اما به شهردار فرصت داده شده بود تا اقدامات مورد نظر را انجام دهد.

وی افزود: بنا به قولی که به مردم داده شد و اقداماتی که قرار بود شهردار در فرصت داده شده انجام دهد و نداد؛ در جلسه دیروز استیضاح نهایی انجام شد.

نعمتی با اشاره به دلایل استیضاح شهردار خاطر نشان کرد: غیبت مکرر وی در محل کار، انجام اقداماتی بدون مصوبه شورا، بر خورد بد با ارباب رجوع، پرداخت نشدن طلب پیمانکاران، نارضایتی مردم، پرداخت نشدن بدهی ادارات مثل برق و گاز و ... از جمله دلایل استیضاح شهردار بوده است.

وی با بیان اینکه استیضاح شهردار رای آورده و از نظر شورای شهر میرزایی دیگر شهردار نیست و فردی جایگزین نیز به عنوان سپررست انتخاب شده است گفت: فعلا شرایطی و ملاحظاتی در میان است که بصورت رسمی نمی توانم بگویم که دیگر میرزایی شهردار نیست اما نتیجه نهایی تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

گفتنی است در جلسه دیروز شورای شهر ارسنجان مجید ابراهیمی که سابقه شهرداری ارسنجان نیز در کارنامه دارد با رای اعضا به عنوان سرپرست انتخاب شد.

نظرات بینندگان