کد خبر: ۱۲۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

توقف فجرسپاسی برابر آلومینیوم اراک

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور برابر آلومینیم اراک متوقف شد.
به گزارش شیرازه، در این بازی که از هفته دوم این رقابت ها شامگاه شنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، هر 2 تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.
تیم فجرشهید سپاسی شیراز با کادر فنی جدیدش که در نخستین دیدار برابر اکسین البرز بازی را واگذار کرده بود به نظر می رسید در این دیدار خانگی برای جبران شکست هفته قبل به میدان بیاید اما با ارائه یک بازی ضعیف و بدون برنامه 2 امتیاز حساس را از دست داد.
فجری ها در صورتی که این روند را ادامه دهند نمی توان امیدوار بود که در ادامه بازی ها نتایج خوبی کسب کنند.
نیمه نخست پس از اینکه دقایقی هر 2 تیم به ارزیابی یکدیگر پرداختند از دقیقه 20 به بعد، این تیم میهمان بود که نبض بازی را در دست گرفت و 2 فرصت خوب گلزنی هم داشتند که نتوانستند استفاده کنند.
تیم فجر در نیمه نخست تنها یک فرصت گلزنی داشت که ضربه محمد جواد جلالی با اختلاف اندک از روی دروازه تیم حریف به بیرون رفت و سرانجام نیمه نخست بدون ردو بدل شدن گل پایان یافت.
در نیمه دوم نیز تیم فجر بازی بهتری را به نمایش گذاشت اما حملات بدون برنامه این تیم تا پشت محوطه هجده قم اراکی ها ادامه داشت و در نهایت نتیجه ای در بر نداشت.
تیم آلومینیوم اراک هم در نیمه دوم بازی را کنترل کرد و توانست یک امتیاز با خود از شیراز به سوغات ببرد.
همچنین در ادامه هفته دوم این بازی ها فردا (یکشنبه) تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده فارس در رقابت های دسته یک در بندر انزلی به مصاف تیم ملوان این شهر می رود.
نمایندگان استان فارس در هفته نخست، بازی را به حریفان خود واگذار کرده بودند.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد.
ایرنا
نظرات بینندگان