کد خبر: ۱۲۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
رئیس اداره تعاون داراب :

اجرای طرح مسکن اجتماعی داراب در انتظار تأمین زمین

رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی داراب گفت: طرح مسکن اجتماعی به دلیل مشکلات موجود در حال حاضر متوقف‌شده و پس از تأمین زمین به اجرا در می آید.

به گزارش شیرازه، کیومرث راستی رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی داراب  اظهار داشت: اجرای طرح مسکن اجتماعی منوط به یافتن زمین توسط اداره راه و شهرسازی و اولویت تقاضا با مددجویان بهزیستی و کمیته امداد است.

وی بیان کرد: شناسایی افراد واجد شرایط از دو هفته قبل آغازشده اما به دلیل مشکلات موجود اجرای این طرح در حال حاضر متوقف‌شده است.

رئیس اداره کار و تعاون داراب با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت بنیاد مسکن، اداره کار و اداره راه و شهرسازی به اجرا درمی‌آید، خاطرنشان کرد: درروند اجرای طرح مسکن اجتماعی، وظیفه اداره کار شناسایی و معرفی افراد واجد شرایط، راه و شهرسازی تأمین زمین رایگان و جذب سرمایه‌گذار به عهده بنیاد مسکن است.

راستی با اشاره به شرایط ثبت‌نام مسکن اجتماعی اظهار داشت: متقاضیان مسکن اجتماعی باید حداقل ۵ سال در محل تقاضا سکونت داشته باشند همچنین از ابتدای انقلاب تاکنون از امکانات دولتی، تسهیلات ساخت و خرید مسکن استفاده نکرده و از ابتدای سال ۹۰ تاکنون فاقد مسکن بادوام یا وام مسکن باشند.

وی تصریح کرد: در طرح مسکن اجتماعی واگذاری به شکل استیجاری بوده و در قالب واگذاری مسکن نیست.

برچسب ها: داراب ، مسکن ، اجتماعی
نظرات بینندگان