کد خبر: ۱۲۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷

نتایج نمایندگان ایران در یازدهمین روز بازی های آسیایی۲۰۱۸

نمایندگان ایران رقابت خود را در یازدهمین روز بازی های آسیایی ۲۰۱۸ آغاز کردند.
به گزارش شیرازه در روز یازدهم هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی ورزشکاران ایران در رشته های قایقرانی، اسکواش، بوکس، دوومیدانی، جودو، کوراش، سپک تاکرا و دوچرخه سواری رقابت می کنند.

*نتایج نمایندگان به شرح زیر است:

قایقرانی:

کایاک چهار نفره ۵۰۰ متر : ایران با ترکیب احمدرضا طالبیان، پیمان قوی‌دل، علی آقا میرزایی و امین بوداغی به آب زد و در مرحله گروهی نیز با ثبت زمان ۱:۲۸.۴۶۹ دوم و راهی فینال این رویداد مهم شد.

کایاک دو نفره هزار متر: ایران با ترکیب علی آقامیرزایی و امین بوداغی در مرحله مقدماتی به آب زد و با ثبت زمان ۳:۳۸.۲۰۲ به عنوان قایق سوم راهی فینال بازی‌های آسیایی شد.

*تیم‌ ‌ملی کانوپولوی بانوان ایران در دیدار نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف سنگاپور رفت و با نتیجه‌ قاطع پنج بر دو حریفش را شکست داد و قهرمان شد.

تیم‌ ‌ملی کانوپولوی مردان که با شکست برابر ژاپن از رسیدن به فینال بازی‌های آسیایی باز مانده بود، در دیدار رده بندی نیز برابر چین تایپه باخت و در جایگاه چهارم این رویداد قرار گرفت.

مسابقات کانوپولو به صورت آزمایشی در بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود و مدال آن در جدول رده‌بندی محاسبه نمی‌شود.

دوچرخه سواری:

ماده اسپرینت پیست: در مرحله تایم‌گیری محمد دانشور با زمان ۱۰ ثانیه ۳۰۶ هزارم ثانیه سیزدهم شد.

احسان خادمی دیگر نماینده ایران عملکرد بهتری نسبت به دانشور داشت و با زمان ۱۰ ثانیه و ۲۵۱ هزارم ثانیه یازدهم شد.

دو نماینده ایران راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

جودو:

وزن ۶۶ــ  کیلوگرم: علیرضا خجسته دارنده مدال نقره آسیا پس  از استراحت در دور نخست برابر کیم هیونگ اون جودوکار بدون عنوان کره شمالی به روی تاتامی رفت و در پایان با ضربه فنی از دور رقابت‌ها کنار رفت.


برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان