کد خبر: ۱۲۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷

اتفاقی باورنکردنی در فدراسیون تیراندازی!

فدراسیون تیراندازی برای کنترل ورزشکاران خانم از ساعت خاصی در را به رویشان در خوابگاه قفل می‌کرده است.
به گزارش شیرازه، کاروان تیراندازی کشورمان در بازی‌های آسیایی در حالی به کار خود پایان داد که فقط صاحب یک مدال برنز در تفنگ سه وضعیت شد. تیراندازان کشورمان بعد از پایان بازی‌های آسیایی شدند تا در مسابقات جهانی برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنند اما بعد از کسب نتایج ضعیف ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی حالا پرده‌هایی از دلایل ناکامی ملی‌پوشان یکی یکی کنار می‌رود.

ماجرا از این قرار است که قبل از شروع بازی‌های آسیایی بعد از پایان تمرینات، زمانی که ورزشکاران دختر به خوابگاه می‌رفتند، مسئولان فدراسیون در را روی آنها قفل می‌کردند! براین اساس ورزشکاران اجازه نداشتند از ساعت 18-19 به بعد بیرون بروند.

همین موضوع انتقاد بسیاری از ورزشکاران را به دنبال داشت به طوری که بعضی از آنها موضوع را با کمیته ملی المپیک در میان گذاشتند.

بعد از اینکه این موضوع به گوشی یکی دو نفر از مسئولان کمیته رسید بلافاصله تماس با فدراسیون تیراندازی مطرح شد براین اساس که چرا فدراسیون تیراندازی در را روی ورزشکاران قفل کرده چرا که برخی از آنها متاهل هستند و حتی بچه دارند.البته فدراسیون تیراندازی این موضوع را به شدت تکذیب و به کمیته ملی المپیک اعلام کرد آنها به ورزشکاران گفته‌اند برای خروج از خوابگاه از ساعت 18 به بعد با نگهبان خارج شوند!

شنیده‌ها حاکی از این است، ورزشکاران در یکی از روزها بعد از تمرین در خوابگاه تولدی را برای یکی از تیراندازان گرفته‌اند که همین موضوع باعث شده تا به قول ورزشکاران آنها در خوابگاه زندانی شوند.

بعد از لغو اردوهای هانوفر و ترکیه، چنین مشکلاتی از نظر روانی ورزشکاران را تحت فشار گذاشت و نتیجه چیزی شد که در اندونزی دیدیم؛ یک برنز حاصل کار 19 تیرانداز.

منبع: فارس

نظرات بینندگان