کد خبر: ۱۲۴۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۷

افتتاح 24 پروژه در شیراز/ معاون اول رئیس جمهور نیامد!

24 طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهرداری شیراز با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح شد.
به گزارش شیرازه، مراسم افتتاح 24 طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهرداری شیراز با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان، بهره برداری از ایستگاه های غدیر و فرصت شیرازی در خط یک قطار شهری و عملیات اجرایی و کلنگ زنی 2 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان در هفته دولت با حضور تعدادی از مسئولان استانی و شهری در شیراز برگزار شد.

در حالی که قرار بود معاون اول رئیس جمهور در این مراسم حضور داشته باشد اما به شیراز نیامد و افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه های کلانشهر شیراز تنها با حضور مسئولان استانی و شهری صورت گرفت.

افتتاح 24 طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در شیراز/ معاون اول رئیس جمهور نیامد!
فاز یک اتصال آزاد راه به رینگ شهری در جنوب جاده سپیدان (بزرگراه شمال غرب شیراز) با برآورد هزینه 160 میلیارد تومان، باهدف تکمیل رینگ پیرامونی کلان شهر شیراز، اتصال بزرگراه حسینی الهاشمی به آزاد راه شیراز اصفهان، ساماندهی ترافیک غرب شیراز، جلوگیری از تردد ترافیک عبوری و وسایل نقلیه سنگین به محدوده شهری، کاهش بار ترافیک بلوار دکتر حسابی و فراهم کردن بستر سرمایه گذاری، گردشگری و تفریحی کلنگ زنی شد.

عملیات اجرایی فاز یک بزرگراه گلبهار واقع در بلوار طلائیه پل دلاوران با برآورد هزینه 40 میلیارد تومان و هدف تکمیل رینگ پیرامونی شیراز، انتقال ترافیک عبوری به خارج از محدوده غربی شهر، توسعه جنوب میانرود، ساماندهی ترافیک ورودی از استان های جنوبی آغاز شد.

کاهش بار ترافیک بلوار امیرکبیر، کمربندی جنوب و افزایش ایمنی تردد، توسعه اماکن تفریحی و گردشگری در حاشیه رودخانه چنار راهدار و توزیع عادلانه امکانات و منابع در سطح شیراز از دیگر اهداف آغاز این پروژه بودند.

فاز اول تقاطع غیر همسطح شهید رودکی (مسیر همت جنوبی به مهدیه و لوپ جنوب شرقی) از جمله پروژه هایی بود که افتتاح شد.

این پروژه با مبلغ 35 میلیارد تومان اجرا شد و افزایش ضریب ایمنی ترددو کاهش زمان سفر در تقاطع و روان سازی ترافیک در محور کمربندی و بلوار ایمان جنوبی افزایش ظرفیت تردد و دسترسی مناسب به 45 متری جدیدالاحداث مهدیه و بلوار گلبهار و لوپ جنوب شرقی جهت دسترسی از کمربندی به ایمان جنوبی راستگرد جنوب شرقی جهت دسترسی ادامه ایمان جنوبی به کمربندی اهداف اجرای این پروژه بودند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
0
کی گفته ایستگاه های مترو افتتاح شده؟؟؟؟؟؟ افتتاح ایستگاه های مترو فعلا لنگ آمدن مقام دولتی می باشد