کد خبر: ۱۲۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۹ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷

فجرشهیدسپاسی از جام حذفی کنار رفت/نتایج ضعیف صالح ادامه دارد

در یکی از دیدارهای مرحله پنجم جام حذفی ایران تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با شکست برابر مقاومت تهران از این رقابت ها کنار رفت.
به گزارش شیرازه در یکی از دیدارهای مرحله پنجم جام حذفی ایران تیم‌های مقاومت تهران و فجرسپاسی شیراز از ساعت ۱۷ دیروز در استادیوم عطر سیب تهران به مصاف هم رفتند که بعد از حذف بادران پُر مهره، شگفتی دیگری در این رقابت‌ها اتفاق افتاد.

 فجرسپاسی شیراز که شرایط چندان مطلوبی در لیگ یک ندارد و طی سه هفته اخیر لیگ یک، یک باخت و دو تساوی داشته با ترکیب صالح خلیل‌آزاد، جواد نصیر، مجید بهروز، جلال عبدی، علی دهقان، میلاد صفایی، محمد پاپی، سعید قائدی‌فر، جواد جلالی، علی امیری و اسماعیل بابایی برابر مقاومت تهران قرار گرفت که نتوانست کاری از پیش ببرد.


 شاگردان مجید صالح که به دنبال پیروزی خارج از خانه مقابل مقاومت تهران و رسیدن به جمع ۳۲ تیم نهایی جام حذفی بودند، در کسب پیروزی ناموفق عمل کردند و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند تا بعد از بادران تهران، حذف شده بزرگ دیگری از این رقابت‌ها باشند.


 اسماعیل بابایی و سید جلال عبدی گلزنان تیم فجرسپاسی شیراز در این دیدار بودند و یک گل به خودی در دقیقه ۲۰ به همراه گل‌های علیرضا قاسمی در دقایق ۳۸ و ۵۸ زمینه‌ساز پیروزی تیم مقاومت تهران شد.


نظرات بینندگان