کد خبر: ۱۲۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷

مرگ کوهنورد جوان در ارتفاعات دراک شیراز+عکس

بی احتیاطی و آشنا نبودن با مسیر منجر به سقوط و مرگ کوهنورد جوان در ارتفاعات دراک شد.
مرگ کوهنورد جوان در ارتفاعات دراک شیراز+عکسبه گزارش شیرازه؛ در پی تماس خانواده ای نگران با سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر مراجعت نکردن کوهنورد جوان به خانه، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بی درنگ گروه امداد و نجات کوهستان را  از ایستگاه های 17،4و 12 در ساعت 22:09 دقیقه به سوی ارتفاعات دراک فرستاد.

فرمانده عملیات  امداد و نجات کوهستان درباره این حادثه گفت: با اعلام ستاد فرماندهی مبنی بر درخواست کمک خانواده کوهنورد 35 ساله بلافاصله گروه امداد و نجات کوهستان به سمت ارتفاعات دراک حرکت کردند.

کوهنور جوان در زمان روشنی هوا اقدام به کوهنوردی کرده اما متاسفانه به دلیل ناآشنا بودن، در ارتفاعات کوه مسیر خود را گم کرده و  در تاریکی هوا از دره ای سقوط کرده بود.

تیم امداد و نجات کوهستان به علت تاریکی هوا و همچنین عدم اطلاع از مکان دقیق برای جستجو، با مشکلات زیادی روبرو شدند و پس از سه ساعت جست و جو در ارتفاعات دراک موفق شدند این فرد را پیدا کرده و با فیکس کردن وی بر روی برانکارد به سطح زمین انتقال داده و به عوامل اورژانس تحویل دهند.

تیم اورژانس بلافاصله به ارزیابی اولیه مصدوم اقدام کردند که متاسفانه هیچگونه علائم حیاتی در فرد مشاهده نشد بنابراین آنان پس از انجام اقدامات اولیه و هماهنگی نیروی انتظامی،  جنازه کوهنورد جوان را به عوامل مربوطه تحویل دادند.


برچسب ها: دراک ، شیراز ، سقوط ، مرگ
نظرات بینندگان