کد خبر: ۱۲۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷

درخشش لامرد در جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لامرد از درخشش این شهرستان در جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی خبر داد.
به گزارش شیرازه،  سید علی‌اصغر احمدی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با ماهیت تبلیغ فرهنگ رضوی و ترویج مطالعه و کتاب‌خوانی عاملی شد تا تلاش‌های گسترده‌ای انجام گیرد و در یک اقدام فرهنگی و نرم‌افزاری سیره معصومین برای عموم مردم بازنشر داده شود.

وی افزود: در مدت برگزاری هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، کتابخانه‌های عمومی در شهرستان لامرد فعالیت متنوعی داشتند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لامرد گفت: این فعالیت‌ها شامل برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، جلسات مختلف انجمن کتابخانه‌های عمومی، جلب همکاری شوراها و دهیاران و خیران، انجام طرح‌های مشوق جهت مشارکت، انجام ویژه‌برنامه‌های، قصه‌گویی از منابع بخش کودک و نوجوان، نشست‌های کتاب‌خوان، محافل کتاب‌خوانی، حضور کتابداران در مهدهای کودک و برنامه‌های فرهنگی متنوع با موضوع جشنواره برگزار و منجر به مشارکت بی‌نظیر مردم شد.

احمدی‌زاده ادامه داد: در هشتمین جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی، شهرستان لامرد با مشارکت 3 هزار و 950 نفر در بخش مکتوب و هزار و 850 نفر در بخش الکترونیک و درمجموع مشارکت 5 هزار و 800 نفر به‌عنوان شهرستان برتر شناخته شد.

وی تصریح کرد: مشارکت 6 درصد مردم شهرستان در این جشنواره یک اتفاق بی‌نظیر در سطح استان فارس و همچنین در کشور بوده که این بیانگر توسعه مطالعه و کتاب‌خوانی در شهرستان لامرد است.

این مسوول اضافه کرد: این مشارکت بالا باعث شد که شهرستان لامرد در هشتمین جشنواره رضوی در استان فارس به‌عنوان شهرستان برتر معرفی شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لامرد بیان داشت: با توجه به اعلام نتایج این دوره از جشنواره، وضعیت برگزیدگان لامرد نیز قابل‌توجه بوده و در سطح استان با 8 نفر تقدیر شونده و 2 برگزیده در سطح ملی، در ردیف برترین‌های این رویداد مهم فرهنگی قرار گرفت.


برچسب ها: لامرد ، فارس ، جشنواره
نظرات بینندگان