کد خبر: ۱۲۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷

مقام نخست داراب در رقابت های فوتسال قهرمانی استان فارس

تیم فوتسال نوجوانان شهرستان داراب در رقابت های نوجوانان قهرمانی استان فارس مقام قهرمانی را بدست آورد.
به گزارش شیرازه رقابت های فوتسال نوجوانان قهرمانی استان فارس طی روزهای 8 الی 11 شهریور ماه و با حضور 8 تیم آسیا مرودشت ، تربیت آباده ، خلیج فارس فسا، وحدت کوار ، کانون خیبر قیر ، کوروش مرودشت ، وحدت پاس داراب و متین آباده به میزبانی قیروکارزین و در سالن ورزشی این شهرستان برگزار گردید.

بنا بر این گزارش، این مسابقات در دو گروه چهار تیمی و به صورت دوره ای برگزار شد و در نهایت چهار تیم کانون خیبر قیر ، پاس وحدت داراب ، تربیت آباده و آسیا مرودشت جواز حضور در مرحله بعدی را بدست آوردند.

در مرحله نیمه نهایی تیم کانون خیبر قیر با شکست حریف خود تیم آسیا مرودشت به دیدار نهایی راه یافت و در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم پاس داراب با غلبه بر حریف خود تربیت آباده حریف تیم خیبر قیر در دیدار پایانی شد.

این مسابقات در مرحله نهایی ابتدا دو تیم آسیا مروشت و تربیت آباده برای کسب مقام سوم به میدان رفتند که در این مسابقه تیم آسیا مروشت با نتیجه سه بر یک مقابل حریف خود به برتری دست یافت و مقام سوم را کسب کرد.

در دیدار نهایی هم دو تیم کانون خیبر قیر و پاس داراب مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم پاس داراب با نتیجه سه بر یک حریف خود را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی دست یافت.

برچسب ها: شیرازه ، فوتسال ، داراب
نظرات بینندگان