کد خبر: ۱۲۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷

اختلاس 10 ميلياردی در یکی از ادارات شيراز

فرمانده انتظامي استان فارس از دستگيري کارمند متخلف يکي از ادارات در شيراز که مبلغ 100 ميليارد ريال اختلاس کرده بود خبر داد.
اختلاس 10 ميلياردی در یکی از ادارات شيراز
به گزارش شیرازه، فرمانده انتظامي استان فارس از دستگيري کارمند متخلف يکي از ادارات در شيراز که با سوء استفاده از موقعيت شغلي خود، مبلغ 100 ميليارد ريال اختلاس کرده بود خبر داد.

سردار احمدعلي گودرزي بيان كرد: در پي اعلام شكايت اداره حقوقي يكي از ادارات شيراز مبني بر اختلاس توسط يكي از كارمندان، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادي پليس آگاهي استان تحقيقات خود را آغاز كردند.

وي افزود: مأموران پليس آگاهي دريافتند كه کارمند يکي از ادارات دولتي با صدور بیمه نامه های جعلی برای افراد و ساختمان به منظور جلوگیری از پرداخت عوارض و درآمد به آن اداره، با ترفند خاصي مبلغ 100 ميليارد ريال اختلاس كرده است.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: بلافاصله مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي فرد مورد نظر در شيراز شناسايي و در يك عمليات موفق پليسي وي را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه اين اختلاس گر براي بازجويي و ادامه تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد، اظهار داشت: متهم در بازجويي فني و تخصصي و مواجه شدن با ادله و مستندات پليس به 100 ميليارد ريال اختلاس اقرار و پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شد.

نظرات بینندگان