کد خبر: ۱۲۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
نماینده مردم جهرم در مجلس:

ساعت کار مدیران باید شبانه‌ روزی باشد

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران باید شبانه‌روز در خدمت مردم باشند، گفت: برخی از مسوولان تنها در ساعات اداری پاسخگوی مردم بوده و بعد از آن تلفن خود را خاموش و در دسترس مردم نیستند.
به گزارش شیرازه، محمدرضا رضایی شامگاه شنبه در یادواره شهدای کوی شهید سحرخیز جهرم  اظهار داشت: این انقلاب و نظام نتیجه ایثار و جان‌فشانی‌های شهدا بوده و مسوولان نیز باید دنباله‌رو آنان بوده تا شرمنده شهدا در روز قیامت نباشند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز شهدا بودند شبانه روز تلاش و جهاد می‌کردند تا مشکلات را حل و دل رهبر معظم انقلاب را شاد کنند، افزود: برخی از مسوولان تنها در ساعات اداری پاسخگوی مردم بوده و بعد از آن تلفن خود را خاموش و در دسترس مردم نیستند.

وی ادامه داد: در شرایط امروز نباید مسوولان کمتر از 15 تا 16 ساعت برای خدمت به مردم وقت بگذارند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس الزام به روحیه جهادی هم برای مسوولان ضروری دانست و گفت: در این شرایط نیازمند مدیران جهادی بوده و مدیر باید مردمی و از جنس مردم باشد.

رضایی مشکلات موجود را ضعف مدیریت داخلی کشور خواند و بیان داشت: فشار اقتصادی، بیکاری جوانان و گرانی داریم  اما بسیاری از مشکلات به نحوه مدیریت کشور بر می‌گردد نه مذاکره با آمریکا.

نظرات بینندگان