کد خبر: ۱۲۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷

كشف كالاي قاچاق در پاسارگاد

جانشین انتظامي پاسارگاد از توقيف یک دستگاه وانت نيسان و كشف مقادير زيادي كالاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه، سرگرد "عظیم اله کرمی" ، اظهار كرد: در راستاي اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمايت از توليدات داخلي، ماموران انتظامي شهرستان پاسارگاد با ایجاد تور ایست و بازرسی در محورهاي مواصلاتي، به 2 دستگاه خودرو حامل كالا مظنون و آنها را متوقف كردند.

وي افزود: در بازرسي از اين خودروها، 3 هزار و 288 عدد نوشيدني خارجي، 40 هزار عدد خودکار، 3 هزار و 840 عدد چسب ماتیکی خارجي فاقد مدارك گمركي کشف و در اين خصوص 2 متهم را دستگير كردند.

جانشین انتظامي شهرستان پاسارگاد با بيان اينكه ارزش اين محموله يك ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتي به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرگرد کرمی با اشاره به نامگذاري سال جاري به عنوان سال "حمايت از كالاي ايراني" تصريح كرد: پليس با اقتدار كامل در حوزه مبارزه با قاچاق كالا در چارچوب قانون به منظور تحقق شعار سال و تامين سلامت و امنيت شهروندان با قانون شكنان برخورد خواهد كرد.#

برچسب ها: پاسارگاد ، پلیس ، قاچاق
نظرات بینندگان