کد خبر: ۱۲۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷

دریادار سیاری نشان درجه یک فتح را دریافت کرد

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده‌ی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به پاس خدمات شایسته اش به دریافت نشان درجه‌ی یک فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا مفتخر گردید.
دریادار سیاری نشان درجه یک فتح را دریافت کردبه گزارش شیرازه، رهبر انقلاب صبح امروز (18 شهریور) در مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر حضور پیدا کردند و به ایراد سخنرانی پرداختند.

رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای این مراسم با حضور بر مزار پنج شهید گمنام مدفون در این دانشگاه و قرائت فاتحه، یاد و خاطره‌ی شهیدان را گرامی داشتند و سپس از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.

در ادامه‌ ی مراسم و پیش از اعطای سردوشی به نمایندگان دانش‌آموختگان دانشگاه‌های افسری ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده‌ی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به پاس خدمات شایسته و صیانت از مرزهای آبی کشور و دریای عمان و حفظ منافع ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و اهتمام به نوسازی تجهیزات و آبادانی سواحل مکران در مدت تصدی فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دریافت نشان درجه‌ی یک فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مفتخر گردید.
نظرات بینندگان