کد خبر: ۱۲۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷

رزمایش سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) در ۲ مرحله در جهرم برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم گفت: رزمایش سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) در ۲ مرحله در بازه زمانی ۹ تا ۲۹ شهریور در جهرم برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 همزمان با سراسر کشور در جهرم خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم اظهار داشت: نظام مقدس مقدس جمهوری اسلامی در سال‌های پس از  پیروزی انقلاب همواره مورد تهاجم و هجمه دشمنان بوده است لذا بنا به فرموده خداوند متعال در قرآن کریم باید برای مقابله با کید و ترفندهای دشمنان همیشه آماده بود و با استفاده از طرح‌های نو از بروز و ظهور تهاجمات در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی ممانعت به عمل آورد.

توکل با اشاره به اینکه بسیج به عنوان یک نهاد مردمی، انقلابی و بسیجیان به عنوان نیروهای مخلص و محافظ انقلاب همواره پشت سر ولایت بوده و در اجرای فرامین و منویات معظم له از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند افزود: رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 در ادامه سلسله رزمایش‌های الی بیت‌المقدس و با هدف خدمت‌رسانی به محرومین، کمک به مسئولان در رفع مشکلات معیشتی مردم، بالا بردن توان رزم و آمادگی گردان‌های بیت المقدس بسیج، دفاع همه جانبه در راستای امنیت پایدار و تصحیح محاسبات نیروهای خودی و دشمن در چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه این رزمایش در دو مرحله برگزار می‌شود، افزود: در مرحله اول که در بازه زمانی 9 تا 29 شهریور است، گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه شهر اعزام می‌شوند که هم اکنون این بخش در مناطق کوی شهید سحرخیز و منطقه سنگ جوغنی در حال برگزاری است همچنین در مرحله اول رزمایش و در تاریخ 22 و 23 شهریور ماه و همزمان با شروع ماه محرم الحرام رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در منطقه عمومی حسین آباد برگزار می‌شود. 

توکل تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش نیز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با اعزام گردان‌های بیت‌المقدس به مرکز استان جهت حضور سازمان یافته در اجتماع 30000 نفری بسیجیان صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه جهرم در پایان شعار این رزمایش را "وحدت و پیشرفت" عنوان کرد و گفت: بسیج متعلق به نظام و مردم است و این رزمایش حرکتی تربیتی جهت خدمت بی‌منت به مردم است.


نظرات بینندگان