کد خبر: ۱۲۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷

علی لاریجانی وارد شیراز شد+ برنامه سفر

رئیس مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه وارد شیراز شد.
به گزارش شیرازه، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با هدف دیدار با مردم و افتتاح طرح های عمرانی در برخی شهرستان های استان فارس، عصر یکشنبه وارد شیراز شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز مورد استقبال استاندار فارس و برخی مسئولان استان قرار گرفت.

علی لاریجانی وارد شیراز شد+ برنامه سفر

براساس برنامه، قرار است علی لاریجانی صبح دوشنبه وارد شهرستان استهبان در شرق فارس شود که شرکت در شورای اداری این شهرستان و جشنواره جبرییل امین (تجلیل از 260 حافظ قرآن) از برنامه های وی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی سپس به دیگر شهرستان شرقی فارس یعنی نی ریز خواهد رفت و ضمن ادای احترام به شهدا در شورای اداری این شهرستان شرکت خواهد کرد.

بازدید از کارخانه فولاد یا سیمان و بازدید از مسجد جامع و آرامگاه میرزا مهدی نی ریزی از دیگر برنامه های وی در شهرستان نی ریز است.

لاریجانی سه شنبه به شهرستان لارستان در جنوب شرقی فارس سفر خواهد کرد و ضمن ادای احترام به شهدا در همایش تجلیل از خادمان حسینی حضور خواهد یافت و با فرماندار لارستان همچنین روحانیون اهل سنت و شیعه این شهرستان به صورت جداگانه دیدار خواهد کرد.

افتتاح ترمینال خارجی فرودگاه لارستان و دیدار از دو طرح خیرساز و بازار تاریخی لار(مرکز شهرستان لارستان) از دیگر برنامه های رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.


مشکلات کشور در حوزه استان فارس بررسی می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی  در جمع خبرنگاران در خصوص اهداف سفر به این استان، اظهار داشت: به منظور بررسی وضعیت کشور در حوزه استان فارس و دریافت مشکلات به این استان سفر کرده‌ام.
نظرات بینندگان