کد خبر: ۱۲۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷

پايان بازگشت حاجيان در فرودگاه شيراز

مديركل فرودگاه هاي استان فارس گفت: با ورود آخرين پرواز حج تمتع، عمليات بازگشت حاجيان در فرودگاه شيراز به پايان رسيد.
به گزارش شیرازه، با ورود هفدهمين و آخرين پرواز حج تمتع در 21 شهريور ماه، عمليات بازگشت حاجيان در فرودگاه شيراز به پايان رسيد.

 رضا بديعي فرد، مديركل فرودگاه هاي استان فارس در حاشيه ورود آخرين پرواز حج تمتع به فرودگاه شيراز با اعلام اين خبرگفت: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده تمام كاروان ها در زمان مقرر از فرودگاه مدينه به فرودگاه شيراز منتقل شدند.

مديركل فرودگاه هاي استان فارس افزود: با برگزاري جلسات و اخذ تدابير و تمهيدات مناسب براي انجام هرچه بهتر عمليات حج، خوشبختانه در عمليات برگشت حاجيان مشكل خاصي وجود نداشت و در مجموع امسال آرامش خاصي در پروازهاي حج حاكم بود.

بديعي فرد در ادامه با اشاره به اينكه در بحث عمليات برگشت، تاكيد بر تسريع خروج حاجيان از فرودگاه  است، گفت: با هماهنگي ارگان هاي مستقر در فرودگاه، تلاش شد تا روند تحويل بار و خروج زايران از فرودگاه تسهيل و تسريع شود.

وي اضافه كرد: از مهمترين اقدامات انجام شده در راستاي ارتقاي سطح كيفيت خدمات به زايران خانه خدا مي توان به آماده سازي تجهيزات ترمينالي، استقرار ميز خدمت و راهنماي زاير، سرويس و آماده سازي تسمه نقاله ها، تعمير و تأمين چرخ دستي و افزايش تعداد كاركنان پليس، گذرنامه، پايگاه امداد مرزي، گمرك، خدمات و باربري اشاره كرد.
نظرات بینندگان